PDA

Vis full versjon : Diverse problemer med 90mod 240 B230f



Raymond Langførr
20/04/13, 02:59
Hey, har da seg slik at når man fikser en ting på bilen popper det fram noe annet.. Skriver litt detaljert så blir litt langt :P

Bytta innsugspaking og en vannleding som gikk inn til varmeaparatet i dag på 240'n min, prøvekjørte og alt var som normalt :D
Men, så kjørte jeg 8 mil med bilen, fylte full tank og 2 mil seinere begynte den å dra veldig dårlig, syntes det var litt rart så holdt clutchen inne og lot den roe seg ned, endte med at bilen gikk UNDER 500 Omdreininger!! var så vidt den holdt seg i gang.. kjørte bort til en kompis og lot den stå på tomgang, fortsatt under 500 og fuska.. Han dro ut ledingen til Tomgangsregulatoren og satt den i igjen og var ikke noe forskjeld.. men plutselig gikk den reint igjen og da stoppa vi den og lot den stå i 1,5 time, skulle ture da så fyra den med en gang med sto på 1500 omdreininger, men da gikk den bra igjen. Begynte å kjøre av gårde og etter ca 1 kilometer begynte den å dra dårlig igjen.. endte med at vi tok den ut på motorveien for å prøve å "blåse" den rein, da dro den kjempe dårlig når vi var under 2000 rpm, men over 2000 dro den nomalt. Men så stoppa jeg og åpna panseret og syntes den bråka litt ekstra ved siden av motoren der Manifoilen sitter, den bråka mer enn normalt, samt at den gikk på 1500rpm..

Så spørsmålet er da, er det noen som har en ide om hva som kan være galt ?
Er det farlig å kjøre med for lenge ?

Takker for svar! :D