PDA

Vis full versjon : Forslag:)



MagnusHøgberget
14/04/13, 16:31
Du vet den linja på toppen der det står din profil og etc, hva med og få noe bilde av diverse flotte volvoer som svirrer at og frem:) tror det hadde vært kult, også kan klubb medlemmer sende inn bilde av bilen og få den trekt ut:) bare ett forslag:)

HelgeS
14/04/13, 19:58
Tippar dette er inne på standard oppsettet til vbulletin (forum oppsettet) og dermed ikkje lett og få til, samt att dette vert tung grafikk om det skal vera skikkelig kvalitet på det. Men om det er mogleg eller ikkje må Admins svara på :)

Kjetil Krømcke
14/04/13, 20:30
For det første må du endre tittelen på tråden

Regelen sier:
§8 Topic/emne/tittel skal være tydelig og relatert til innleggets innhold slik at man slipper å lese tråden for å se hva den handler om. Titler som ”hjelp”, ”se her”, "B230F" skal ikke forekomme.
Tiltak ved brudd på denne regel er endring av tittel, evt. sletting av tråd uten forvarsel.


Jeg ser ikke helt poenget med dette, om jeg har forstått deg rett så virker det som at det blir litt "autodb" stil over det. Mulig jeg har misforstått altså :)

Daniel V
15/04/13, 01:49
Jeg skjønner hva trådstarter mener. Det hadde selvfølgelig vært kult, men det er vanskelig å gjennomføre grunnet at vi har standardoppsettet til vBulletin som nevnt over, samtidig som det vil gjøre at det blir mye mer å laste. Mest forumsoftwaren som setter begrensningene her.

MagnusHøgberget
15/04/13, 14:05
Hvordan endrer man navn på tråden?:)
Skjønner det med at det er mye og laste inn:) så var bare ett forslag:) hadde vært kult om det gikk:) menmen:) alltids mye annet man kan gjøre :D

The Sven
15/04/13, 14:34
Er det noe sånn det tenkes på?:

forum.vacn.no

Er vel vbulletin hos vacn også, men de har vel et litt høyere budsjett på drift av sidene enn vccn har også.

MagnusHøgberget
15/04/13, 15:06
Ja var litt sånn jeg tenkte på ja:)

Ola Hagen
16/04/13, 20:25
Hvordan endrer man navn på tråden?:)
Skjønner det med at det er mye og laste inn:) så var bare ett forslag:) hadde vært kult om det gikk:) menmen:) alltids mye annet man kan gjøre :D

du trykker på rediger melding på den første meldingen du lagde, også trykker du avansert, og øverst der så kan du forandre navnet på tråden :)

Daniel V
17/04/13, 09:29
Det er akkurat det Sven, budsjettet. Vi bruker standardmalen til vBulletin, mens VACN har fått skreddersydd en egen. :)

De har jo holdt på 17 år(1993) lenger enn oss, i tillegg til at de har over 5000 betalende medlemmer, mens vi ligger på rundt 600 prdd. :p

gaupe
17/04/13, 09:35
Er det noe sånn det tenkes på?:

forum.vacn.no (http://forum.vacn.no)

Er vel vbulletin hos vacn også, men de har vel et litt høyere budsjett på drift av sidene enn vccn har også.

Er igrunnen ikkje så vanskeleg å få til det der, det største problemet er nok å få høgkvalitetsbileter der