PDA

Vis full versjon : Finnes det orginal sotede ruter til v50?

AndreLuddvik
13/04/13, 09:32
Som topic. Tenker mest på sideruter framme.

gull pilen
13/04/13, 11:57
Som topic. Tenker mest på sideruter framme.

side ruter framme er jo ikke lov å gjøre noe med så finnes nok sikkert ikke.. eneste jeg kan tenke meg finnes er grønn eller blå tonede ruter til framme(og da veeeldig lys tonet)

AndreLuddvik
14/04/13, 14:58
Alt som er orginalt er vel lov. Men oki. Håpte kanskje at det fantes noen litt sota ruter som gikk å bytte ut :-)

gull pilen
14/04/13, 21:27
Alt som er orginalt er vel lov. Men oki. Håpte kanskje at det fantes noen litt sota ruter som gikk å bytte ut :-)

Gjør som jeg har gjort på begge mine da: ikke bry deg om hva som er lov å bare kjør på med solfilm... Konemor har blitt stoppet i rutinekontroll med solfilm på side rutene framme uten at det ble bemerket...

AndreLuddvik
15/04/13, 07:04
Jau, er vel greit med film også, men tok du ut alle de elektriske vinduene? Eller sotet du med vinduene i bilen?

gull pilen
15/04/13, 19:56
Jau, er vel greit med film også, men tok du ut alle de elektriske vinduene? Eller sotet du med vinduene i bilen?

Mine er proffsotet hos riis og der tar de ut vinduene i dørene...

AndreLuddvik
15/04/13, 20:16
Skjønner. Koster sitt det...... Husker du totalpris? =)

Svirre
15/04/13, 20:54
Om ting er orginalt betyr ikke aotumatisk at det er lov i Norge. US-blinkers er orginalt, men ikke tillatt i Norge. Samme er det med soting foran. Det "hindrer" sikt. Om biler blir IMPORTERT med lettere tonede ruter så er det en spesialfilm som sikkert koster skjorta som gjør at den er sotet utenifra, mens fra innsiden syns det ikke.

gull pilen
16/04/13, 17:52
Skjønner. Koster sitt det...... Husker du totalpris? =)

Kostet vel 5500kr for alle ruter untatt frontruten.. Da mørkeste de hadde bak b stolpen og lyseste de hadde forran b stolpe(er vel 35% innsyn framme og 5% bak)