PDA

Vis full versjon : Veteran, verdi



runemann
12/04/13, 21:56
I år har bilen min blitt veteran. Jeg ønsker derfor å justere forsikringen deretter. Jeg har blitt bedt om å oppgi en antatt verdi på bilen for en forsikringssum.

Noen som har peiling på ca. verdien av bilen?

Bilen en jo slett ikke helt strøken, men rimelig grei uten mye rust (er i hovedsak litt under), har jo selvfølgelig flikket litt på den opp gjennom årene....

Andre tips??

Bilen: 245 GLT, 1983

jacobsen
13/04/13, 01:44
I år har bilen min blitt veteran. Jeg ønsker derfor å justere forsikringen deretter. Jeg har blitt bedt om å oppgi en antatt verdi på bilen for en forsikringssum.

Noen som har peiling på ca. verdien av bilen?

Bilen en jo slett ikke helt strøken, men rimelig grei uten mye rust (er i hovedsak litt under), har jo selvfølgelig flikket litt på den opp gjennom årene....

Andre tips??

Bilen: 245 GLT, 1983

Vanskelig å si uten bilder

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2

larsverm
13/04/13, 03:12
Ikke godt å si videre eksakt uten å se nærmere etter (bilder osv). Men en GLT høres i utgangspunktet mer spennende ut enn de fleste mer ordinære typer...

Knallert
13/04/13, 09:41
Hos If kan man besiktige bilen sin selv for en verdi opptil 250 000.
Man fyller ut et skjema der man beskriver bilens tilstand punkt for punkt og tar flere bilder,sender dette inn og så vurderer forsikringsselskapet verdien.

Jeg gjorde dette via amcar sine websider,men da må man være medlem.
En telefon rundt til div. forsikringsselskaper vil gi deg mer info. om fremgangsmåte.