PDA

Vis full versjon : 944 hattehylle høyttalere



roarrr
18/05/10, 17:19
Skal nok skifte ut de to 6x9 som sitter original montert der bak, mot noe som gir mer lyd, og da bass spesielt.
Kunne ha tenkt meg noen som er lettdrevet, da jeg kun skal bruke forsterkeren i Alpine stereoen.
Har for meg at dess mer følsomhet hos høyttaleren, målt i dBw/m, dess mer lettdrevet ?
Men, tenkte ikke å legge ut noen store summer for disse, men kanskje noen har råd ang. dette ??

JørnM_940
18/05/10, 17:21
Skal nok skifte ut de to 6x9 som sitter original montert der bak, mot noe som gir mer lyd, og da bass spesielt.
Kunne ha tenkt meg noen som er lettdrevet, da jeg kun skal bruke forsterkeren i Alpine stereoen.
Har for meg at dess mer følsomhet hos høyttaleren, målt i dBw/m, dess mer lettdrevet ?
Men, tenkte ikke å legge ut noen store summer for disse, men kanskje noen har råd ang. dette ??
JBL i GTO-serien.. God lyd til relativt lite penger! Hvordan det blir å drive de med den innebygde forsterkeren i spilleren din vet jeg ikke.. jeg kjører de på en JBL GTO 4-kanals forsterker:)

Kenneth R
18/05/10, 17:38
Følsomheten sier vel hvor høyt elementene spiller ved 1watt? JBL spiller greit i forhold till prisen ja.