PDA

Vis full versjon : Wheelie Pitstop Trondheim



Torra
17/05/10, 23:27
Baserer min erfaring fra wheelie når det kommer til retting og sveising av felg samt kundeservice.
Skulle få 2stk 18" rettet, og den ene sveiset i tillegg. Dette betalte jeg 2300,- for. Ble sagt at jeg skulle få de igjen etter en ukes tid, tiden gikk og etter mas og tjas fikk jeg dem etter 2,5uker. Da var den ene felgen helt oppskrapet og stygg, noe den ikke var nå jeg leverte dem.
Jeg dro deretter nedover igjen for å klage, så etter litt om og men skulle de lakkere den opp og jeg skulle få den igjen over helga (dette var en torsdag). Over helga gikk, jeg ringte påfølgende torsdag, da var de klare til lakkering og de skulle lakkeres "ikveld". Denne seansen gjentok seg 4-5ganger, jeg ringte og de skulle bli lakkert ikveld. Så til slutt sist lørdag, da har det gådd 2,5uker og jeg hadde blitt lovt på tro og ære at de skulle være ferdig fredag, kom jeg innom for å hente felgene. De var faen ikke lakkert enda, og etter at sjefen hadde stått å kjeftet og skjelt meg ut fordi jeg kom i en travel sesong og at jeg hadde hele høsten på meg (hvorfor i svarte si at du kan levere over helga, når du vet det er travelt?) ble det til at jeg tok med meg den ulakkerte nedpussa felgen hjem. Smelte døra og gikk, setter aldri min fot inn der igjen. Grunnarbeidet de gjorde på felgen var rett og slett rævva det også. Meget useriøs sjappe som står og kjefter og skjeller ut kunden :p

Btw, rettejobben var bra men de har vel en maskin som stort sett gjør jobben for dem...

The Sven
17/05/10, 23:57
Har fått de til å rette en felg jeg og, samt legge på nye dekk på 4 felger, dårlig kundebehandling og uforsiktig med felgene.

ArneR
18/05/10, 00:33
Synes det er alt for mange useriøse aktører rundt omkring, så det er bra at vi har denne forumkategorien..

Sjapper som har så lite fokus på kundeservice og kundebehandling fortjener vitterlig ikke livets rett..

Torra
18/05/10, 12:34
Merket jeg også at de var sinnsykt uforsiktige.. SVEISEN BLE FAEN IKKE TETT HELLER! Så nå må jeg finne meg noen andre i nærheten som kan sveise felg..

Soulair
18/05/10, 13:32
Fint at du deler erfaringen med resten, Torra! En kompis skulle til å sende 2 Pentafelger til retting, men nå ble det uaktuelt. Noen som vet om andre steder det går an å rette?

Torra
19/05/10, 16:05
Rettinga ble bra den, men kundeservice, forsiktig behandling av felgene og sveising var rævva...

Tror vianor (?) retter felg.. De som holder til rett ved Jysk på Tiller..

Ekren
26/05/10, 18:54
hør med ola gimse om han sveiser til deg ;)

Stian708
26/05/10, 21:44
anbefaler m-tech i selsbakk næringspark til retting og sveising av felger. har vært der med flere felger selv.

jonass
26/05/10, 22:23
Men dere må huske at og sveise i slik jalla aluminium er jævlig og sveise. Så man kan egentlig aldri gi garanti på sveisen, men den burde såklart være tett, de burde trykkteste felgen. Men at felgene sprekker selv andre plasser etter sveising er ikke uvanlig

Torra
27/05/10, 09:35
Felgen var sprukket på to plasser. Den ene sveisen sprakk opp etter 2 mil, den andre var aldri tett (hele sprekken ble ikke sveiset). Skulle gjerne tatt bilder, men glemte det. Leverte de inn igjen i dag, forhåpninger om å få igjen pengene.. "Næi d går itj næi". Så da blir den sveiset på nytt ala reklamasjon.. Skulle bli ferdig imorgen sa de! Men satser vel heller på til neste helg..

Folka der nede virker generelt uinteresserte med generell null peiling på kundeservice..

Torra
22/06/10, 11:29
Noen som kan hjelpe meg nå? De har flyttet og det gamle telefonnummeret deres er ikke lengre i bruk... Så noen som helst mulig måte å få ringt til de hadde vært til stor hjelp. Nå har felgen min vært hos de i snart enda 1 mnd i vente på å bli sveiset...

Har jeg noen form for krav om tilbakebetaling hvis de har rotet bort felgen?

Tore
22/06/10, 11:35
Noen som kan hjelpe meg nå? De har flyttet og det gamle telefonnummeret deres er ikke lengre i bruk... Så noen som helst mulig måte å få ringt til de hadde vært til stor hjelp. Nå har felgen min vært hos de i snart enda 1 mnd i vente på å bli sveiset...

Har jeg noen form for krav om tilbakebetaling hvis de har rotet bort felgen?

På www.wheelie.no leser jeg følgende om det kan være til hjelp:

Bedriftstinformasjon:
Firmanavn: Autodekk AS
Adresse: Magnus Lagabøters vei 4
7047 Trondheim
Telefon: 45200652
Epost: bestill@wheelie.no
Bankkonto: 1503 09 03029 DnB NOR
Org. nr. NO 993946478 MVA


Det kan derimot være bekymringsfylt å lese deres site flyttemelding med tanke på hva slags skilting man skal følge :p


"VI FLYTTER IGJEN!
Fra 31. mai finner du oss godt synlig ved E6 Omkjøringsveien Samme avkjøring som til Møller Bil og Strandveien Auto. Gateadr. Magnus Lagabøtersv. 4 Følg skilt til Trondheim fengsel"

Torra
22/06/10, 14:52
det telefonnummeret funker ikke lengre.. "FLYTTER IGJEN" <--- på konkursranden?

Det er så jævlig surt å betale 100+kr i bensin og bom bare for å få kontakt med folkene -.-

jonass
22/06/10, 22:05
Hører bare dritt om denne sjappa. Så jeg hadde ikke levert noe dit hvertfall

Ekren
24/06/10, 20:56
kjøre forbi dem vær dag ;)
ligg på nabotomta til PON cat :)

Torra
24/06/10, 21:09
henta felgen no... Var bedre sveiset enn sist gang, da var det kun punktet... -.- Men likevel måtte jeg stå 1 time å vente før de fant dekket mitt.. Satser på at det ble bra nå, skal aldri dit igjen.

Tore
04/07/10, 21:01
Hvilke alternativer finnes i Trondheim? Har en Volvo Meteorfelg som ikke er helt rund på innsiden; trolig fått litt medfart i ett eller annet hull på norsk europavei ellernoe :(

jonass
04/07/10, 21:48
Var innom der en dag her. Skulle se på en 850, lukter jo banditter lang vei der

jacobsen
21/06/11, 13:49
bra du advarer oss andre mot slike møkkaplasser. selv vil jeg anbefale hanebo og sortvik til retting av felger og slikt. Seriøse og flinke folk. de holder til rett over gaten for biltilsynet i trondheim

The Sven
21/06/11, 16:09
Det var jo en sak for en stund siden der Wheelie Pitstop solgte en MB E220 CDI eller noe som hadde fått justert km stand fra 800 000 til 200 000 også. Da dette ble oppdaget skyldte de selvsagt på at de solgte den for en annen.

Torra
21/06/11, 16:52
De har jo flytta nå, til rett ved E6'en.. Går an å kaste murstein fra bilen i forbifarten! :D

karl
25/07/11, 17:31
Min erfaring er at folka hos Wheelie er trivelige og imøtekommende samtidig som de som oftest ligger langt under konkurentene med tanke på bruktbilpriser.
Enig i at det kan være litt ventetid av og til.

Torra
25/07/11, 22:38
Looooooooooool!

karl
26/07/11, 10:36
....oppfordring til mursteinkasting ... så lol ...

Ekren
26/07/11, 23:16
Om du har kjøpt en bil til 100 000,- som egentlig er værd halve prisen så blir enhver idiot medgjørlig :)

Daniel V
05/02/12, 03:44
Er virkelig noen som ikke skjønner at de er i en servicebrasje, hvor de faktisk må yte noe...

Tore
04/09/12, 11:28
Wheelie-mannen har vist i følge politiet noen gamle konflikter å gjøre opp for også; litt dumt å stå frem i media med "overfall" når politiet mener det dreier seg om en gammel konflikt; sier vel noe om hva slags handler han har drevet med? :

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10045384

kermitt
04/09/12, 11:59
Han der skal folk bare holde seg langt unna!!!! Kjenner til hele gjengen oppå der og det er reinspikka kriminelle hele gjengen. Det er ikke noe rart at han har fått juling da han har hersjet rundt med folk, bestilt "oppstraminger" og regelrett svindla tidligere ansatte og kjentfolk i diverse miljøer for betydelige beløp. Hold dere langlangt unna alt som har med dette å gjøre om dere ikke vil støtte kriminelle. Jeg kjenner til disse da min svigermor fikk reparert bilen der og det ble noen runder oppå der for å reklamere å noen små ting. Skulle aldri ha gjort det om vi hadde visst om dette på forhånd.