PDA

Vis full versjon : Takvinge 944



adrian.k
26/03/13, 04:29
Hei!
Vurderer å bestille takvinge til min 944, men er veldig usikker på om det blir kult eller stygt..
Noen som vet om en vintød 944 som har takvinge som kan poste et bilde av den her? Kom gjerne med forslag om jeg burde eller ikke burde!

Marius Skau
26/03/13, 04:33
Har ikke bilde, men jeg personlig har aldrig likt takvinge på sedan..
Ser feil ut i forhold til forman på resten av bilen. En 940 sedan trenger kunn en R-vinge :)

adrian.k
26/03/13, 04:37
Har alltid vært enig med den, men så en gang er ganske grom 940 som hadde takvinge, og den kledde det veldig! Vinge bak blir det iallefall, men om jeg da også har takvinge vet jeg ikke om det blir for mye..

sverre2210
26/03/13, 07:40
Jeg synes at begge spoiler'ne er gromt, men det er jo forskjellige meninger om hva som er gromt eller ikke.
Prøv å søk på Google, kan hende du finner et bilde der :)

Øyvind G
26/03/13, 08:39
Nei!!

adrian.k
26/03/13, 09:04
Får ikke sett bilder på google, tar 5 mintutter å bare komme inn på vccn nå.. Er på ferie i Indonesia i en uke til, og det er så jævlig varmt her, så prøver å finne ut hva jeg skal gjøre med 940'n..
Om folk syns det er fint eller ikke bryr jeg meg lite om, bare jeg liker det er det et fett, men greit å høre andres synspunkter! :)

chrisbjorklo
26/03/13, 10:51
Nå motsier du vel deg sjøl litt?
Du bryr deg fint lite om hva folk synes, men vil høre synspunktene våres?
Mitt synspunkt er hvertfall veldig delt, har sett noen 940'er som kler det, og andre som absolutt ikke kler det. Jeg valgte å kjøre kun med r-vinge, tror det fort kan bli litt for mye med både vinge på lokket og takvinge.

adrian.k
26/03/13, 11:42
Ja, jeg vil jo gjerne høre hva andre tenker! Men jeg er veldig usikker sjøl om jeg syns det er fint eller ikke, men om jeg liker det så kjøper jeg jo det! Men har ikke noe imot om folk kommer med synspunkter, og hva de tenker om det!

Lenge siden jeg så det, så er noe usikker på om det ville blitt gromt på min eller ikke..

TicT3
26/03/13, 12:30
jeg skal aldri ha en 944 uten takvinge igjen hvertfal :) blir drit fint syns jeg.

chrisbjorklo
26/03/13, 19:40
Jeg synes det kommer mye ann på farge, og åssen bilen ser ut ellers. Har feks sett en svart 940, rimelig lav med 18" Super DTM, den kledde takvinge som bare det, samme med r-vinge. Har derimot også sett en hvit 940 med takvinge og r-vinge, rimelig orginal, det blei helt feil. Så kommer mye ann på hva du har gjort med resten av bilen, og fargen synes jeg.

adrian.k
27/03/13, 03:35
Min er da vinrød/burgunder, men vurderer hellakkering senere i svart, syns det ser så bra ut i den fargen! Får se når jeg kommer hjem, ser det virkelig bra ut så gjør jeg det.. :)