PDA

Vis full versjon : Klage på oppretting?



lazerbrain
22/03/13, 18:57
Har fått reparert en parkeringsbulk (knekk i overgangen under vindu på ene døra) på min 2008 V70. Lakkeringen er bra men i "riktig" vinkel ser jeg fortsatt, i mine øyne, tydelig hvor knekken i plata var. Har aldri satt bort skader som dette tidligere men føler at det ikke burde vært mulig å peke på skadestedet etter at en proff oppretter og et lakkeringsverksted har gjort seg ferdig.

Har jeg urimelig høye forventninger eller er kvaliteten på denne jobben under pari? Aner ikke hva jobben kosta siden det var en forsikringssak men billig var det nok ikke...

Martin.S
22/03/13, 19:08
Absolutt ikke urimelig høye forventninger. Setter man bort en jobb for å få fikset noe, så skal det fikses. Bare en ting å gjøre om du ikke er fornøyd, det er å klage. Om de ikke klarer å rette skaden får de bytte døra.

lazerbrain
22/03/13, 20:20
Takk for tilbakemeldingen - godt å få bekreftelse. Hadde jeg gjort dette selv hadde jeg vært kjempehappy men det bør jo være klasseforskjell mellom amatør og proff på dette området!

Martin.S
22/03/13, 20:21
Helt riktig!

Øyvind G
22/03/13, 20:32
Hvis de ikke rydder opp etter seg, så må du være litt bestemt og ikke gi deg. I de fleste tilfeller kommer man langt med dette.

Jeg er absolutt enig i at de som har dette som yrke bør levere 100% strøkent resultat.