PDA

Vis full versjon : Soting av bakrute!



TeamBørnOut
17/05/10, 17:38
Har gjort dette 2-3 ganger før med bra resultat på 940 / 960.. men det var det slutt på i dag! Samme sotefilmen... men jeg får ikke vekk "overflødig film" med varmepistol :mad:
Har en del meter igjen av suntek filmen... men gidder ikke sløse den vekk på dritt!
Noen som vil påta seg å få på filmen på bakruta? ruta er seff løs! Kan levre rute + film i østfold / akershus / oslo området hvis noen vil påta seg å få det på nogelunde pent.
Kan betale litt for det eller ta en fresejobb på bremseskivene eller lignende.. logoer / slisser (fantasien som setter begrensningene). toppdeksler etc med logo..

Noen som har lyst? :rolleyes:

VolvoTrond
31/07/10, 10:25
Har gjort dette 2-3 ganger før med bra resultat på 940 / 960.. men det var det slutt på i dag! Samme sotefilmen... men jeg får ikke vekk "overflødig film" med varmepistol :mad:
Har en del meter igjen av suntek filmen... men gidder ikke sløse den vekk på dritt!
Noen som vil påta seg å få på filmen på bakruta? ruta er seff løs! Kan levre rute + film i østfold / akershus / oslo området hvis noen vil påta seg å få det på nogelunde pent.
Kan betale litt for det eller ta en fresejobb på bremseskivene eller lignende.. logoer / slisser (fantasien som setter begrensningene). toppdeksler etc med logo..

Noen som har lyst? :rolleyes:

Jeg skulle gjerne ha tatt på meg den jobben, men jeg bor dessverre i Nord-Norge.
Men ett tips er å begynne i midten av ruten å stryke ut vannet, begynn med et lite område i midten og så utover mot sidene, deretter stryker du halve øvre del av ruten ut og fri for vann, så resten. Da vil du være i mål.

ole
02/08/10, 10:38
fått ordna dette enda?

TeamBørnOut
17/09/10, 23:15
Takker for tipset trond!
Har ikke fått gjort detta enda nei. har ligget på latsia med bilene i det siste