PDA

Vis full versjon : Volvo s60 som førstebil!



Henning Paulsen
20/03/13, 19:17
Heihei, fyller 18 i mai og skal nå kjøpe min første Volvo :D Har i grunn bestemt meg for å kjøpe Volvo S60 2.4D/D5!!! Det blir mest sannsynlig en svart en med skinnseter/delskinn og manuelt gir og takluke er et stort pluss ;) Satte igrunn maks pris på 130 000,- men siden jeg har fått mer enn forventet i egenkapital så kan jeg nok strekke meg lengre om bilen er veldig fin :) siden det er første bilen det er snakk om så blir det vel litt diskre styling av den :D Har planer som blant annet å sote rutene bak, spoiler list på bakluka, nytt enderør, 18" eller 19" felger, kanskje røde calipere og mye trolig senking :D Hva synes der om valget av S60 diesel som førstebil :confused: Noen innspill til ting jeg kan gjøre med bilen? Hvor mye bør jeg senke den om jeg skal det? Noe av det vanskeligste er jo å velge felger, så trenger litt forslag til noen kule felger :D har kikket på 18" og 19" R-felger + flere andre :)

VCCN.NO skiltplater og klistremerker er jo et must da :) Men er det noen treff rundt slutten av mai eller juni på Sørlandet? :D Om ikke burde vi jo få til et treff i Sørlandsparken eller noe sånn om noen er med :cool:

Henning Paulsen
20/03/13, 19:20
Tar gjerne i mot tips om biler til salgs om dere vet om noen som har eller om dere selger selv :D

Martin.S
20/03/13, 19:34
Tja er vel et greit valg det, begynner jo å bli billige og du får mye bil for penga.

Fort gjort å drite seg litt ut som uerfaren sjåfør og da er det jo synd med en bil man har lagt litt kroner i. Så vil anbefale deg kasko forsikring iallefall.

Henning Paulsen
20/03/13, 19:40
Skal ha full kasko :) begynner på 50% bonus ;) har også oppfatning av at jeg får mye bil for pengene i tillegg til at den er kul å se på og ikke en veldig vanlig ungdomsbil :D

Kusa
26/03/13, 15:27
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40279353 Denne volvoen er jo veldig fin.. einaste eg reagerer på er 3 eiere. Ellers har jo denne ALT du ville ha! :)
Ellers
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40602979 denne virker meir "safe" men se litt rundtom! :)

Svirre
26/03/13, 17:05
Skal ha full kasko :) begynner på 50% bonus ;) har også oppfatning av at jeg får mye bil for pengene i tillegg til at den er kul å se på og ikke en veldig vanlig ungdomsbil :D

Hvordan får du til det? :p Bare lurer. Hatt moped et par år e.l.?

Henning Paulsen
27/03/13, 00:01
registrer den på pappa og da har han 3 biler i sitt navn :) men tror vi bytter om sånn at jeg får 70% på min og så får vår bil nr.2 50% :D Har hatt moped nå i 2 år men det hjelper ikke noe på forsikringa :(

fine biler du linket, men jeg skal ha diesel bil :D

venter bare på en fin bil nå så blir det handel! synes det kommer dårlig med s60èr på Finn.no om dagen, men forhåpentligvis så står det en i tona her før jeg fyller 18 :D

Martin.S
27/03/13, 00:13
Er det ikke barnslig å ha bilen registrert på pappa da? Mye smartere og begynne å bygge opp bonus selv fra dag en.

Agrostar
27/03/13, 06:53
Ein lurer seg sjøl med å ha forsikring på foreldra :p Det blir billigare der og da, men når du sjøl skal forsikre so får du jo ikkje meir enn 20% bonus. Eg forsikra bilane mine sjøl, og har no som 22åring 70% bonus, so eg vil anbefale å ta det på deg sjøl. Kan du heller spørre foreldra dine om dei kan sponse ein tusenlapp eller to. Du får no ha lykke til i billeiten ;)

Henning Paulsen
27/03/13, 08:21
det blir på pappa igjennom Volvia eller IF :) men takk du :D så i dag får jeg jo lønn så litt ekstra innskudd med penger er jo ikke dumt :D

Henning Paulsen
27/03/13, 11:53
lurer på å reise hen å se på denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40076630
minus er jo det at det ikke er skinn/delskinn og sommerfelgene er grusomme :P og hadde igrunn i tenkt med den spoileren som står på fordi jeg synes det er penere med sånn en liten list som er vanlig på BMW'er :) men vurderer den sterkt! har dere noen formening om den eller? bilen står forresten bare 30min i fra oss.

GMV
27/03/13, 12:15
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40279353 Denne volvoen er jo veldig fin.. einaste eg reagerer på er 3 eiere. Ellers har jo denne ALT du ville ha! :)
Ellers
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40602979 denne virker meir "safe" men se litt rundtom! :)

3 eiere har jo ikke mye å si. Jeg er 8. eier på min R men vil ikke si bilen ikke er tatt vare på fordi.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

immortal92
27/03/13, 12:51
Overhodet ikke barnslig å ha en såpass dyr bil på foreldre før en fyller 23, da synker prisene utrolig mye. Jeg sparer nesten 30k per år på å ha den på foreldre, og bare være medeier. Har min S60 på foreldre, så har jeg en opel omega (konebil) og en motorsykkel på meg selv som bygger opp bonus, har nå 60 % som 20 åring, 70 % om et halvt år, det pga. lett mc som jeg hadde på meg selv tidligere, fikk det ført over på bil.
Ingen dum ide!

Henning Paulsen
27/03/13, 13:12
men nok om det med forsikring nå da :P men den 2.4d på 126hk har jeg hørt fra en som jobber hos volvo at er samme som d5 på 185hk. må jeg kjøpe sånn chip hos Auto-Power eller BSR for å øke effekten i 2.4d eller er det noe et volvo verksted kan omprogrammere den for en billigere penge? chip koster jo 7000+++ som er litt vel mye, ihvertfall på en god stund :P

knetrom
27/03/13, 13:23
Naboen har en S60 D5 med 163 hk originalt som han har lagt inn ny software til for å få 197 hk (2004 mod). En tidligere kollega har en V70 2,4D 163 hk (2006) som har samme systemet, bare at den går til 220 hk. Den softwaren sier begge at de må ta ut igjen når bilen går på service, ellers sitter de igjen med originalsoftware og 163 hk igjen. Så uten at jeg vet tror jeg ikke at Volvo uten videre justerer opp bilen din, men du kan jo spørre om de er villig til å ta ut mest mulig av en 126 hk.

Den typen de bruker henter ut softwaren som ligger i bilen, og legger inn den softwaren som ligger på boksen de har kjøpt. Så når bilen har 197/220 hk, har "chip"-boksen software til 163 (eller 126 som du spør om), så da kan de bare legge tilbake originalsoftwaren før service, Volvo oppdaterer den, og så legger de inn igjen trimsoftwaren. Husker ikke hvem som selger dette, har ikke slikt selv. Altså vil du sitte igjen med 2 stk originalsoftware hvis du lar bilen gå på service med trimsoftwaren installert, en i bilen og en i boksen. Og boksen parer seg i følge de med bilen, så når den er brukt kan den kun legges inn i en bil

Begge har bemerket at bilene girer bedre med origianlsoftware, men begge har automat (hhv 5 og 6 trinns)

RazorEdge
27/03/13, 13:43
men nok om det med forsikring nå da :P men den 2.4d på 126hk har jeg hørt fra en som jobber hos volvo at er samme som d5 på 185hk. må jeg kjøpe sånn chip hos Auto-Power eller BSR for å øke effekten i 2.4d eller er det noe et volvo verksted kan omprogrammere den for en billigere penge? chip koster jo 7000+++ som er litt vel mye, ihvertfall på en god stund :P

Du kjøper ikke chip, men en ny programvare til bilen.
Denne legger du inn selv med en programerings enhet du får fra BSR.
Med denne leser du først ut orginal softwaren fra bilen og syncer dette opp mot BSR sin database som gir deg en optimert software som er tilpasset din bil.
Det tar ca. 5.min. å oppgradere bilen.
Skal du på service med bilen er det bare å legge inn orginal software i tilfelle de skal finne på å legge inn noen oppgraderinger.
Når du får tilbake bilen fra service er det bare å lese den av og synkronisere mot BSR's database igjen hvor de vil endre trim softwaren hvis det skulle være nødvendig.
http://www.bsr-tuning.no/produkter/tuningkit/volvo/s60-2001-2009/2.4d/

Henning Paulsen
27/03/13, 13:46
kjenner til disse metodene :) men turbo`n i s60 er ikke god for mer enn 200hk egentlig :P tenkte bare om det kunne programmere om hjernen ved hjelp av en pc eller noe sånn, men om ikke de kan det så må jo softwear eller chip vurderes om jeg vil ha mer effekt :)

RazorEdge
27/03/13, 15:15
Du gjør det jo for så vidt med pc, men det finnes ikke noe gratis ute på nettet hvis det var det du tenkte på ;-)
Nå er jeg ikke sikker på hvordan det er med diesel versjonene, men på bensin så finnes det motoralternativer med samme volum men forskjellig ytelse.
Her har volvo lagt effektbegrensninger på motorene for å få de mer gunstig i forhold til norske avgifter. 2,4liter finnes i både 140hk og 170hk.
Her er forskjellen at gasspjeldet ikke åpner fullt på 140hk versjonen. Derav en bil som går dårlig og girer merkelig.

Henning Paulsen
27/03/13, 16:15
da har jeg vært å kikket på den i grimstad!!! ble sykt gira på bil nå :P var mye råere i virkeligheten enn på bilde :

Svirre
27/03/13, 18:41
Det er bra du likte den! :) Så lenge den har blitt sett etter og ikke r*vkjørt så har du mye bil igjen.

Ang. det med forsikring så snakker jeg av erfaring at det er VELDIG lurt å sette den på seg selv med en gang. Er snart 22år og har 20% bonus (noe jeg irriterer meg over), men er nå godt i gang. Mitt synspunkt på dette er kanskje au du avser en sum til forsirkring og setter den på deg selv siden du har god nok råd til å kjøpe i den prisklassen. Bare et tips og råd fra min side ;)

Ang. chip (og hvis jeg har lest riktig), så går chippen fra 16hk til 197hk på lik linje som 163hk motoren. Hvis det er snakk om 2.4d og ikke D5. Sjekk her så finner du den versjonen du trenger:
https://www.scstyling.no/volvo/s-60-0109/chiptrimming-c-4031-1.aspx

Anders Mathiesen
27/03/13, 18:42
Kjøpte selv for litt siden en V70 -07 modell. Limited Edition med "bare" 126 hk. Denne er jeg svært fornøyd med og den drar (hvis det er noe av det du er ute etter) godt jevnt over. Jeg har så godt som halvert drivstoffutgiftene fra den gamle bilen (V70 -97 mod med 2.0T 180hk). Stort pluss er jo dieselvarmeren på disse bilene - helt konge om vinteren. Har kun det nødvendige av utstyr, cruise, avt.bart hengerfeste, delskinn, dieselvarmer o.l, og fikk denne bilen relativt billig (149.000,-) noe grunnet kilometerstand (225.000,-) fordi den er brukt som reservebil for taxi - derfor også alt av service osv i skjønneste orden. Tilnærmet strøken både utvendig og innvendig. Alt i alt VELDIG fornøyd, støysvak, lavt forbruk (regner med du skal kjøre "en del" km når fylte 18), stor plass, oversiktlig, gode seter osv. Kan ikke tenke meg at s60 skal være så mye dårligere, dog kanskje litt smidigere og lettere, men sikkert et godt valg :) lykke til.

Svirre
27/03/13, 18:47
126hk motoroen er en 163/185hk motor. Det er 99% likt i hvertfall. Er kun styringa som er forskjellig. Om du har 126hk eller 220hk så bruker den tilnærma like mye suppe. Forskjellen likker når høyre pedal tråkkes ned. Det er da du får fram de andre 100hk ;)

Anders Mathiesen
27/03/13, 19:14
Hehe, hadde vært morro å prøve :)
Poenget ligger i det at i de fleste tilfeller så er det billigere å kjøpe 126 hk modellen, den ligger lavere i pris og heller gå for en iSoftloader eller PPC-system senere :)

Henning Paulsen
27/03/13, 20:03
takker for flotte svar fra folk her :D åja, det blir nok en del km så lenge jeg har penger til suppe så :D ser vel igrunn ikke bort i fra at bilen fort mauler 30-40K i løpet av det første året, men vi får se :P
lurer litt på å ta en titt på denne her, http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=39957552
synes den er veldig fin :D det jeg ikke liker så godt er crome dørhåndtak, og den girspaken er jeg ikke så begeistret for, men tror igrunn det er en slags vane sak :)

Anders Mathiesen
27/03/13, 20:24
Chrome dørhåndtak = tøft!
Har selv samme interiør, ratt og girspak - etter min mening helt toppers ^^ morsomt at de fleste ikke skjønner hvorfor jeg girer med en automat (det ser jo ut som en automat siden ikke det er noe skinn rundt stammen) :p
Uansett, god å holde i, gir bilen et gjennomført "look" inni, og er noe som ikke alle andre har :)

Henning Paulsen
27/03/13, 21:01
hehe :P men for all del så er det ikke verdens undergang med den girspaken :P chrome speil er kult, men synes det er litt overkill chrome dørhåndtak :D har sett en del som bygger om fra denne såkalte spaceball girspaken til vanlig så det er jo en mulighet :)

Svirre
27/03/13, 22:39
Sistnevte bil du linker til så meget grei ut :) Her koster det ca 7000kr å chippe bilen til nesten 200hk, og ofrer du på deg litt eksos og et bedre luftfilter så har du litt til på kjøpet! Du kan sikkert gå opp 30k før du finner noe tilsvarende med 163hk motor. 130hk versjonen er Bellona's svar fra Volvo ;)

Svirre
27/03/13, 22:43
Vil legge til denne her:
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40445912

Den ligger litt over prisantydningen din, men sammenligningssett så er dette 163hk med samme utstyrspakke, MEN; legg merke til at han bruker SwissWax + emblem på bakluka. Ser også er bilen står mye innendørs (mitt inntrykk), så dette er en som virkelig tar var på bilen sin.


EDIT:
Veit ikke hvor mye du brenner for bensin, men denna er chippa til 250hk, og ser rimelig strøken ut!
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40279353

Bensinbil trenger ikke bruke så vanvittig mye mer enn en dieselbil. Er høyre fot som avgjør det ;)

Henning Paulsen
28/03/13, 00:02
fine biler ja :D øking av effekt blir nok det siste jeg gjør på bilen :) prioriterer utsende på den i første omgang :D fine biler folk linker :) men er fast bestemt på at det blir en jækel av en diesel presse ;) har best tro på det framfor bensin når det kommer til bruksbil å gjøre :) bensin turbo får bli når lommeboka er manndig nok til å kjøpe leketøy!!! målet er jo å komme så nærme 130 000,- som mulig, men må jo se det litt ann da :P må innrømme at jeg kanskje har litt store krav til hvordan bilen skal være, men for en 18 åring er det snakk om mye penger, så da kjøper jeg ikke en bil bare fordi det var den beste som lå på Finn.no akkurat da :P så tar heller tiden til hjelp og skaffer meg en bil som jeg er veldig godt fornøyd med og kan være stolt eier av :)

må nok en gang bare takke for alle tilbakemeldingene jeg har fått fra dere :D må si jeg setter stor pris å innspillene og hjelpen dere har kommet med så langt :D

Svirre
28/03/13, 00:10
Misunner deg! Hadde 25k å rutte med til bil, og det var inkl. forsikring...men samtidig har det vært meg en fordel, for den første tida så har det vært greit med billige biler også, siden da gjør det ikke så vondt hvis man er litt uheldig. Mye bedre å dytte borti en fortauskant med en fanger som nesten alle kaster etter deg i stedet for at det blir 10k i utgifter bare pga en liten skramme.

larsverm
28/03/13, 01:07
Sikkert bra bil å satse på hvis du har råd til det. Men samtidig bør du også prøve å ha et realistisk forhold til hvordan det kan være som fersk bilfører... :p Har du råd til å ødelegge bilen? Du gjør sikkert rett i å spare eventuell oppgradering av ytelse til senere.

FroBe
28/03/13, 01:36
En annen ting man skal huske på er at gamle bruktbiler ikke har garanti, enkelte her har lagt ut store summer i reparasjoner på bilene sine uten å ha skadet dem i ulykker.

Svirre
28/03/13, 01:49
En annen ting man skal huske på er at gamle bruktbiler ikke har garanti, enkelte her har lagt ut store summer i reparasjoner på bilene sine uten å ha skadet dem i ulykker.

Det kommer helt an på mulighetene du har for å kunne reparere, samt. om du selv er av typen som kan fikse på din egen bil. ALT er dyrt på verksted, men har man garasje, deler og verktøy kommer man langt.

Henning Paulsen
28/03/13, 11:22
noen her som har noen bilder av at er montert 1-din spiller i s60 eller v70? har en splitter ny kenwood spiller her som skal i i stede for den originale spilleren :) håper jo på at den kanskje kan oppgraderes til en 2-din etterhvert da :D

Sollien
28/03/13, 18:11
takker for flotte svar fra folk her :D åja, det blir nok en del km så lenge jeg har penger til suppe så :D ser vel igrunn ikke bort i fra at bilen fort mauler 30-40K i løpet av det første året, men vi får se :P
lurer litt på å ta en titt på denne her, http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=39957552
synes den er veldig fin :D det jeg ikke liker så godt er crome dørhåndtak, og den girspaken er jeg ikke så begeistret for, men tror igrunn det er en slags vane sak :)

Du får gi en lyd om du vil bytte til svarte dørhåndtak, så kan vi bytte;)

Sent from my HTC Desire

Henning Paulsen
28/03/13, 19:03
Hehe, får se på det vet du :)

Henning Paulsen
01/04/13, 20:48
HJELP!!!!! Blir nok denne her http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39957552

Noen som har noen formening om hvor mye jeg kan prute på den?? skal få den med helt nye sommerdekk. vet ikke, men håper de bytter reg.reim om den ikke er byttet siden bilen blir 8 år neste mnd.

som sagt har ikke fylt 18 enda og har aldri kjøpt bil før, så har ikke så mye peiling på hva jeg skal argumentere med for å få en reduksjon i prisen. men hva tenker der om prisen på bilen nå og hva tror dere er reelt at får kjøpt den for?

håper på noen svar fra dere Volvo guruer som kanskje til og med er i bransjen så fort som mulig!!! :D

Sollien
01/04/13, 21:01
Er 140k eller 8år på regreima etter det jeg har forstått.. burde jo være tatt siden de skriver "ny service"

Sent from my HTC Desire

aarnes
01/04/13, 21:01
HJELP!!!!! Blir nok denne her http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39957552

Noen som har noen formening om hvor mye jeg kan prute på den?? skal få den med helt nye sommerdekk. vet ikke, men håper de bytter reg.reim om den ikke er byttet siden bilen blir 8 år neste mnd.

som sagt har ikke fylt 18 enda og har aldri kjøpt bil før, så har ikke så mye peiling på hva jeg skal argumentere med for å få en reduksjon i prisen. men hva tenker der om prisen på bilen nå og hva tror dere er reelt at får kjøpt den for?

håper på noen svar fra dere Volvo guruer som kanskje til og med er i bransjen så fort som mulig!!! :D

Syns ikke prisen var så ille i seg selv jeg.
Sammenlign med andre biler på finn med tilsvarende km, motor og årsmodell, avviker denne fra de du evt finner?

jeg tar _alltid_ med meg vida og dice når jeg skal hjelpe folk med å kjøpe bil.
Ligger det noen feilkoder der som er vesentlige viser jeg det bare til selger og får som oftest en liten prisreduksjon. Alt ettersom hva det koster å utbedre.
Det har ikke du muligheten til antar jeg - men du har jo reklamasjonsrett på evt. feil siden selger er forhandler , det står også at bruktbilgaranti inngår, det er gull å ha.
Se om du får tak i kjennetegn på den så kan jeg ta en kikk i volvo sine systemer :-)

Henning Paulsen
01/04/13, 21:25
reg.reim bytte på den motoren er 160K/8år :) takker for svar :D vil gjerne ha flere innspill :) men kunne tenke meg en pris reduksjon 10-15k og 20k hadde jeg vært helt i ekstase, men er jo inneforstått med at om jeg får et tilbud så er det vel ikke mer enn 10k i reduksjon.
jeg betaler forresten kontant(via en slags sjekk de skriver ut i banken) og bor så langt unna at selger ser meg trolig aldri igjen selv om det skulle skje noe galt med bilen!

aarnes
01/04/13, 21:31
reg.reim bytte på den motoren er 160K/8år :) takker for svar :D vil gjerne ha flere innspill :) men kunne tenke meg en pris reduksjon 10-15k og 20k hadde jeg vært helt i ekstase, men er jo inneforstått med at om jeg får et tilbud så er det vel ikke mer enn 10k i reduksjon.
jeg betaler forresten kontant(via en slags sjekk de skriver ut i banken) og bor så langt unna at selger ser meg trolig aldri igjen selv om det skulle skje noe galt med bilen!

Vel , hvis tannstang eller turbo skulle ryke er jeg veldig sikker på at selger vil høre fra deg.
Garanti og reklamasjon er alltid gull å ha. du vet ikke hva som evt. kan ryke på kort tid ;)

Du må jo ha et grunnlag for å få en prisreduksjon ;)
Tviler også på at selger bryr seg med åssen du betaler :-)

Henning Paulsen
01/04/13, 21:42
oki :P tannstaget ryker nok mye trolig rundt 200.000km og koster ca. 20k og bytte så det får jeg vel ta på min kappe når det kommer. flere som har noen tanker om det med prisen? ringer selgeren i morra :)

larsverm
01/04/13, 21:57
Ser ut som en fin bil, og jeg vet ikke om det egentlig er noe å si på prisen. Men det er nok sannsynlig at registerreim først kommer på neste service...

Henning Paulsen
02/04/13, 13:49
da blir det ikke den bilen ihvertfall :P synes at selgeren av bilen yter dårlig service, tilbudene og argumentene han kom med var rett og slett bare for dumme og høre på :P alt av historikk har jeg måtte funnet på egenhånd og må si det at alle de jeg har snakket med for å få opplysninger om bilen har vært hjelpsomme og veldig imøtekommende :D så skulle nesten ønske det var tidligere eier som solgte den privat fordi det virka som en skikkelig real kar :) håper J.M Auto her i Arendal som selger Renault og Volvo får inn en grei bil snart :D de er ihvertfall mye hyggeligere og hjalp også til med og sjekke opp i historikken på denne bilen!
så da er det bare og innfinne seg med å vente på at det skal komme en ny skjønnhet til salgs, forhåpentligvis i nærmese fremtid :D

Henning Paulsen
03/04/13, 22:06
takk for hjelpen alle sammen :) da har jeg ringt på en bil og 99% sikkert at jeg henter den i løpet av neste helg :) så har igrunn ikke brukt for denne tråden lengre nå :D

men har et siste spørsmål :D synes dere at jeg bør lage en ny tråd der jeg legger ut bilder og diverse om bilen? blir jo som en slags prosjekttråd med en slags worklogg da :) om det er interesse i fra folk her så kan det godt være at det blir noe av, men om ikke det er noen som er interessert i det så tar jeg meg jo ikke bryet med å lage det :P så om du kunne tenke deg det så legg igjen et lite notis under her da vel :D

Torsen67
03/04/13, 23:46
Det må du selvsagt gjøre! Se under "Prosjekter / Worklogs". Der finner du eget underforum for S60 / V70.

Kenny_
04/04/13, 07:58
Chrome dørhåndtak = tøft!

Helt enig :cool:

Bilen på den siste linken så jo veldig bra ut .
Sommerfelgene så jo veldig fine ut. Har vel ikke sett en edition felg uten at klarlakken har sluppet.

Løp å kjøp sier jeg.
Du skal vel ikke ha innbytte , så sikkert mulig å prute den litt ned i pris.
Kanksje nok til at du kan kjøpe BSR trim for de sparte pengene.

Henning Paulsen
04/04/13, 08:04
da blir det nok snart en ny prosjekttråd da :D blir ikke den i Gjøvik :P blir nok en 2005 modell D5 i stede, han som selger den ringer meg senere idag så blir mye trolig henting til neste helg :D

larsverm
04/04/13, 17:47
Flott. Og bare vis fram og fortell oss mer, det er jo slikt vi driver med her. :)