PDA

Vis full versjon : Lesjofors + justerbare gule koni på 240 - godkjenning?



Oddwar
19/03/13, 15:22
Skal godkjenne 242'en med lesjofors senkesett. Skal også montere gule justerbare konidempere. Trenger jeg papirer på demperne, henger de seg opp i de? bilen kommer jo til å være meeget stiv..

kermitt
19/03/13, 16:12
Kun fjørene du må godkjenne. De demperne er godkjente fra før om de er E-merket hvilket de er.

volvo242
19/03/13, 18:05
gule justerbare koni skal vel egentlig ikke godkjennes med senkesett, de var vist for lange mener jeg.. (andrehånds info, så ingen garanti)

uansett så har jeg prøv de selv å det er til dags dato de dårligste demperne jeg har testet.. så de solgte jeg igjen etter en måned bruk! spretter rundt som ei gammal vaskemaskin uten lodd... med andre ord, kjøp bilstein å få noe som funker!

Oddwar
19/03/13, 18:20
gule justerbare koni skal vel egentlig ikke godkjennes med senkesett, de var vist for lange mener jeg.. (andrehånds info, så ingen garanti)

uansett så har jeg prøv de selv å det er til dags dato de dårligste demperne jeg har testet.. så de solgte jeg igjen etter en måned bruk! spretter rundt som ei gammal vaskemaskin uten lodd... med andre ord, kjøp bilstein å få noe som funker!

Får de med på en delebil, så får prøve :)

volvo242
19/03/13, 19:24
Får de med på en delebil, så får prøve :)

åja, da er det vel verd et forsøk :P