Vis full versjon : myranes
lurer på om noen har vært borti deler fra myranes.com før? dem har visst mye bra. også er det billig!! noen som har handla derfra??
MVH
Andreas Haugen
de har mye kult tilsalgs da! lurer litt på hvordan coiloversene er!
http://www.finn.no/butikk/himyr/?previous=23907088
Jeg skal, har sendt mye mailer frem og tilbake me de gutta der;)
Jeg handlet coilovere til MK2 akselen der. Med Gas dempere. Fungerer greit de, bortsett fra at det er uniball i øvre feste (som jeg ikke liker), og en altfor bløt gummiforing i bånn (så senterbolten står helt i toppen av foringen omtrent).
Har trua på at om man bytter nedre feste til Superflex så blir det bra. Og får vekk uniballen i toppen når den ryker og få bytta ut med Superflex der og.
Jeg handlet coilovere til MK2 akselen der. Med Gas dempere. Fungerer greit de, bortsett fra at det er uniball i øvre feste (som jeg ikke liker), og en altfor bløt gummiforing i bånn (så senterbolten står helt i toppen av foringen omtrent).
Har trua på at om man bytter nedre feste til Superflex så blir det bra. Og får vekk uniballen i toppen når den ryker og få bytta ut med Superflex der og.
Hvorfor ikke bare beholde uniball?
Hvorfor ikke bare beholde uniball?
Vi får se. Uniball har en ganske begrenset levetid før det begynner å klakke når det er såpass belastet som et bakre coiloverfeste er. :) Vil ha noe som er vedlikehodsfritt.
Men øvre feste fungerer hvertfall greit. Nedre festet er helt fiasko med gummiforingen, dunker fælt det :). Men dette er til 960 MK2 aksel, usikker på hvordan patenten er på stiv aksel.
heisann noen som har handlet herfra i senere tid????
lurer på akurat det samme. det norske nr som står der funker ikke. er det fortsatt en norsk forhandler av delene?
Moseby racing her inne ordner det!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.