PDA

Vis full versjon : myranes



Haugen
16/05/10, 22:25
lurer på om noen har vært borti deler fra myranes.com før? dem har visst mye bra. også er det billig!! noen som har handla derfra??


MVH

Andreas Haugen

jonnis
23/08/10, 08:31
de har mye kult tilsalgs da! lurer litt på hvordan coiloversene er!

http://www.finn.no/butikk/himyr/?previous=23907088

Kent o
24/08/10, 20:27
Jeg skal, har sendt mye mailer frem og tilbake me de gutta der;)

ChrML
24/08/10, 21:16
Jeg handlet coilovere til MK2 akselen der. Med Gas dempere. Fungerer greit de, bortsett fra at det er uniball i øvre feste (som jeg ikke liker), og en altfor bløt gummiforing i bånn (så senterbolten står helt i toppen av foringen omtrent).

Har trua på at om man bytter nedre feste til Superflex så blir det bra. Og får vekk uniballen i toppen når den ryker og få bytta ut med Superflex der og.

Iversen
24/08/10, 21:26
Jeg handlet coilovere til MK2 akselen der. Med Gas dempere. Fungerer greit de, bortsett fra at det er uniball i øvre feste (som jeg ikke liker), og en altfor bløt gummiforing i bånn (så senterbolten står helt i toppen av foringen omtrent).

Har trua på at om man bytter nedre feste til Superflex så blir det bra. Og får vekk uniballen i toppen når den ryker og få bytta ut med Superflex der og.

Hvorfor ikke bare beholde uniball?

ChrML
24/08/10, 21:31
Hvorfor ikke bare beholde uniball?
Vi får se. Uniball har en ganske begrenset levetid før det begynner å klakke når det er såpass belastet som et bakre coiloverfeste er. :) Vil ha noe som er vedlikehodsfritt.

Men øvre feste fungerer hvertfall greit. Nedre festet er helt fiasko med gummiforingen, dunker fælt det :). Men dette er til 960 MK2 aksel, usikker på hvordan patenten er på stiv aksel.

Ove B
01/02/12, 19:37
heisann noen som har handlet herfra i senere tid????

skulb
01/02/12, 20:23
lurer på akurat det samme. det norske nr som står der funker ikke. er det fortsatt en norsk forhandler av delene?

24516vtic
01/02/12, 21:15
Moseby racing her inne ordner det!