PDA

Vis full versjon : Rsi



volvobrage
16/05/10, 16:45
nokon som har erfaringar?lurer og på pris på frakt, osv og..

er jo utrulig hyggelige prisar der:)og enda hyggeligare delar:D

THolandsli
16/05/10, 20:31
RSI består av folk som ikke har et seriøst forhold til det å drive butikk. Lang leveringstid og umulig å få tak i. Tar ofte flere mnd bare for å få svar på en mail.
Jeg kjøpte deler til en god slump fra de for et par år siden, etterlyste flere ganger på mail uten å få svar. Etter nesten 3mnd lagde jeg en etterlysningspost på Turbobricks forum hvor jeg vet de er litt aktive, den posten ble fort sletta, men heldigvis så en som kjenner disse gutta posten og kontaktet de for meg. Tilslutt kom pakken og da manglet det et sett med råder i eska. Da brukte jeg et par dager på å få telefonkontakt med de, så kom det en ny forsendelse etter noen få dager. Tviler på at jeg kommer til å handle mer fra de.

larset
16/05/10, 22:41
Bestilte 2.5L veiva i fjor,Raske på å svare mail og levere. Kan jo ha noe å si at jeg var i statene og fikk den levert den til meg der borte. For hørt at mange har slitt med trege svar og levering

Mr. Crepsley
17/05/10, 12:50
Umulig å få tak i. Droppet bestillingen min til de..

depress
10/07/10, 02:10
vil ikke annbefale noen å bestille derfra. gikk på en smell der i mars. da jeg forhånds bestile polymotorfester og en turbo cam. kom på ca 1500kr. gikk ca 3 uker hvor jeg prøvde å få tak i han på mail men ikke noe svar så jeg ringte like gjerne:p prøvde å få avbestilt orderen men viste seg å være så godt som umulig. blir morro å se når jeg får delene:rolleyes:

"Hi Martin,
I just talked to you on the phone.
Unfortunately we are about 2 weeks out on motor mounts still and we placed our cam order about the same time you ordered one. We are still probably 3 months away from getting those in.


Sorry for the prolonged wait. We are a small business that doesn't have a lot of capitol to make parts, so often we have to wait longer than we would like to re-stock items. We do the best we can in our little niche market, but often times it's frustrating to both the customer and us how long it takes to get parts made. I apologize for that and appreciate your patience."

TeamBørnOut
10/07/10, 07:02
polly motorfester? må vibrere litt i kjærra? :P
Har foresten hørt flere si et er laaaaaang leveringstid på deler som skal bli sendt. over et år har jeg lest på forumet :D

depress
10/07/10, 10:47
polly funker fett. kjører meg det nå. støpte egene etter å ha kikka litt på utube. man bruker bare flexane 94a eller 3M window welding som er urethan. blir faktisk veldig lite vibrasjon. fordi det flexer litt. men akkurat nok til at det ikke merkes:cool:

oeb
13/11/10, 09:50
Jeg venta over 2 år på 2 stk veiv, 8 stk stempel og 8 stk råder.

Men, delene var fine da, hehe.