PDA

Vis full versjon : Kabel gjennomgang torpedovegg



T90
07/03/13, 17:02
finnes det andre plasser jeg kan legge kabel igjennom torpedoveggen på v70 enn den under sikkrings boksen.
hadde planer om å legge 50m2 kabel bak til anlegg
Eller må jeg bare finne fram boremaskinen å borre ett hull. en plass?

ovlov86
07/03/13, 17:09
Hvorfor ikke bare legge den under bilen på en grei plass?

mrstfu
07/03/13, 22:10
Hvorfor ikke bare legge den under bilen på en grei plass?

er morsom du, ovlov.


finnes det andre plasser jeg kan legge kabel igjennom torpedoveggen på v70 enn den under sikkrings boksen.
hadde planer om å legge 50m2 kabel bak til anlegg
Eller må jeg bare finne fram boremaskinen å borre ett hull. en plass?

er gjennomføring gjennom torpedoveggen på passasjersiden rett ved røra til AC. mulig dine er fylt opp med kabler, eller at du rett og slett ikke har, men verdt å sjekke. uansett, den kommer igjen på baksida av varmeapparatvifta rett over sparkeplata på passasjersida. om du må lage nytt hull, bruk huet og vær sikker på at du ikke treffer noe. mal over med noe rudthindrende Hammerrite eller lignende, et motorrom er et særdeles kjipt sted å være ubehandlet metall i. og for guds skyld, tett hullet med en skikkelig gjennomføringsnippel. vann kommer inn den veien, tro meg. jeg har hatt lekkasje gjennom hullet du nevner på førersida.

Turbovogn850
11/03/13, 14:45
Er ikke sikker på om v70 har denne utformingen som i 850 da.
Men i hvertfall på 850'en ved høyre støtdemper fremme ved passasjerdøra er det en svart oval runding. Og den går i gjennom torpedoveggen og kommer inn ved gulvet til passasjersiden. Dette er genialt hvis man skal koble for eksempel strøm til forsterker fordi da legger man kabelen bare på passasjersiden og ikke fører :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/03/818.jpg

mrstfu
11/03/13, 16:07
Den jeg mente, ja.

850GLTsilver
16/03/13, 13:12
En del av oss har ikke plass der.

Emil har ikke.
Dagmar har.