Vis full versjon : Lyspærer til brytere
Noen som vet hav lyspærene som gjir lys i bryterene rundtom i bilen heter?
og hvor man kan få kjøpt disse ?
NEO3 pærer som sitter i alle bryterne i bilen? (setevarmer, vindusheis, tåkelys brytern osvsov?) Hvor får man kjøpt NWO3 pærer? Mekonomen? Er de å få i led?
Har dåke og hatt problem med å få ut T5-perene frå perehaldaren og at perehaldaren blir øydelagt?
Ja... noen sitter som STØPT fast :) Derfor jeg kjøper med ferdige sokler..eller LØSE sokler en kan sette wedge-pærer i.
Gjelder SPESIELT pærene i instrumentering.
Veit du hen ein kan få kjøpt nye perehaldarar til 940?
Får kjøpt ferdige innsatser på eBay vet jeg:. Hvor jeg kjøpte sist husker jeg ikke :)
Nå har jeg originale holdere med wedge dioder i :)
Hen får du kjøpt originale haldarar då? Har dei på Volvo? Kostar dei mykje?
En kollega kjøpte holdere med pærer (i samme enhet) til sin V40 hos Volvo. Ble svindyrt.
Pleier selv å plukke fra 740 hos huggern, på disse holderne kan pæra byttes for seg selv.
Hanskerom og automatgirveksler har sokkel som er enda mer 'spesiell'. Ihvertfall på min bil.
får kjøpt originale pæreholdere med pære på bcb, men de er litt dyre. men penest med hvitt/gult lys i brytere og div synes jeg. ser litt billig ut med blå :s
Blir rånete med blått ja :p
På min var det T5 diode i automatgirvelgeren, dog tricky å få oppi.
Er det btw noen som akkurat hvilken pære som sitter i temp.displayet nederst i venstre hjørne i instrumentpanelet? Bestilte noe fra Ebay som ligna, men passet dårlig. Hadde tenkt meg blått diodelys der :)
biltema har som passer, men de er kun hvite
prøv deg på vparts.se der har de komplett diodepakke til alle brytere og alt, pluss at pakka er ganske rimelig :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.