PDA

Vis full versjon : Dice og v70n



Turbo Garage
02/03/13, 16:18
Hei har kjøpt meg dice. Noen som vet hvor jeg går for å justere f.eks beltevarsler, setevarme og hvor jeg kan låse opp igjen dieselvarmer og eventuelt testkjøre den?
Setter pris på alle svar.

Mvh thor

Dudden
02/03/13, 16:27
Beltevarslar kan ikkje slåast av og på, må inn med software då.

aarnes
02/03/13, 16:28
Beltevarsler får du ikke gjort så mye med, men det ligger under "Bilkommunikasjon" og "DIM" og "Programmerade värden" eller "Avancerad"
Setevarmer ligger under CEM.
Låse opp igjen dieselvarmer forstår jeg ikke helt, men om det er feilkoder på den må du velge diagnostik, deretter "utläsning" og "radera alle"
For å testkjøre varmeren går du inn på CPM under samme som de andre.

Prøv deg frem, og vær så snill og ikke still spørsmål hver gang du skal gjøre noe :-) leit deg heller frem.

Turbo Garage
02/03/13, 16:50
Når det gjelder å åpne varmer, tenker jeg når den har låst seg etter tre forsøk.
Jeg har bare fått lest ut koder og lurer derfor på hvordan jeg nettopp går inn på de forskjellige CPM, CEM og div.

Jeg stiller spøsmål hvis det er noe jeg lurer på for ellers kan de jo legge ned forum, er vel derfor vi har noen som gidder å drifte dette.

Turbo Garage
02/03/13, 16:51
Ps. Det jævla programet står jo på engelsk og er ingen kløpper i det.

aarnes
02/03/13, 17:46
Tror du misforsto meg litt - still for all del spørsmål men når det gjelder VIDA så har du en million ting du kan gjøre og derfor henstiller jeg deg til å leite litt. Eg kan fyre opp ViDA her på engelsk etterpå så skal jeg gi deg litt bedre forklaring :-)

Turbo Garage
02/03/13, 17:57
Hadde vært kjempe fint. Setter stor pris på det.
Ikke meningen å bli irritert fra min side heller, men er litt frustrert når jeg ikke får til noen av de tingene jeg skulle bruke det til.


Mvh Thor:)

eab
03/03/13, 14:56
Det er vel mulig å legge inn den svenske "språkpakken" etter at man allerede har installert vida? Husker jeg valgte både engelsk og svensk da jeg installerte, men tror kanskje man kan legge til språk etterpå også.

Turbo Garage
03/03/13, 17:25
Mulig, men jeg har ingen cd. Jeg kjøpte pc med program på og det var ikke med noen cd.

aarnes
28/03/13, 22:52
Mulig, men jeg har ingen cd. Jeg kjøpte pc med program på og det var ikke med noen cd.
Sorry sent svar - men du må ha installasjonsmedia for å kunne legge til språk.

Turbo Garage
29/03/13, 10:05
Sorry sent svar - men du må ha installasjonsmedia for å kunne legge til språk.

Takker. Har fått til en del på den nå. :)