PDA

Vis full versjon : Vparts.se



stian2k
27/02/13, 19:09
Noen som har bestillt fra Vparts.se før? bruker de lang tid på å sende over til norge?

Braathen142
27/02/13, 21:55
Er ikke noe problem og handle fra de, kun positivt og si jeg værtfall ;)
Men trur ikke de sender til Norge enda? Vis ikke de har fikset det nå da

stian2k
28/02/13, 02:18
Er ikke noe problem og handle fra de, kun positivt og si jeg værtfall ;)
Men trur ikke de sender til Norge enda? Vis ikke de har fikset det nå da

De gjør det nå. har bestilt fra de, måtte forhåndsbetale.. Men har enda ikke fått no epost om at de har pakka ferdig enda, det burde ikke ta 3 dager å pakke noe de har på lager. Tenkte jeg skulle høre med folket om noen andre hadde bestilt derfra og fikk tingene sine :-)

JonOlav93
06/03/13, 22:22
har bestilt fra di flere ganger før :) kan ta litt tid med di men ellers er jeg veldig fornøyd :)

tommyak
07/03/13, 19:53
hvordan får du de til å sende pakker til norge, når dem ikker har norge som sendingssted ?

JonOlav93
08/03/13, 22:10
javell ? har fått pakker fra di mangen ganger

volvoRsport
08/03/13, 22:16
hvordan får du de til å sende pakker til norge, når dem ikker har norge som sendingssted ?

De har da eksistert i snart 10 år, og det er nå i det siste de har sluttet å sende til Norge.

tommyak
09/03/13, 00:50
ja netopp, pga en opptatering sa de til meg. men de skulle begynne å sende pakker til norge igjen etter hvert :)

Anders Mathiesen
13/03/13, 11:41
Jeg har nettopp fått tilsendt pakke fra vparts. på deres svenske hjemmeside kan du trykke på det norske flagget og vil kunne velge Norge som sendingssted ved bestilling/betaling. Var greit raske og jeg fikk det jeg bestilte. de opplyser imidlertidig ikke om tollavgifter, så du må betale utlagt mva til tollvesenet ved henting av pakken på et postkontor.

Braathen142
13/03/13, 13:42
Hvor er det flagget?
Etter det jeg vet så har det ikke vært mulig og få pakke tilsendt til "utlandet" fra Vparts etter siden ble oppdatert.

Edit:
Bestillte bremseskiver fra de i dag og så ingen ting som tyder på atter de kan sende til Norge, Så skjønner ikke åssen du har fått det til :p

Anders Mathiesen
21/03/13, 21:09
Nå ser heller ikke jeg dette flagget lenger, men jeg får heller ikke logget inn og sjekka der.
Dette fikk jeg fra Fredric hos Vparts på mail da jeg spurte om dette:

Hej.
För att vi ska kunna skicka paket till andra länder måste ordern komma in via rätt webbsida.
Om du vill ha ordern skickad till Norge måste du klicka på den Norska flaggan på vår hemsida.
Din gamla order har annullerats och inga pengar kommer att dras från ditt konto.
Det vore jätte bra om du kunde lägga ordern igen på vår hemsida genom att först klicka på
den Norska flaggan.
På den norska sidan är också den svenska momsen avdragen från priset.


Behöver du hjälp med något eller undrar över något,
är det bara att du hör av dig till mig.

Med vänliga hälsningar / Kind regards
Fredric Löf

Så dette SKAL gå ann :) Jeg fikk jo nettopp pakke, så det er nok mulig ;)

ovlov86
28/04/13, 12:27
Ser ikke noe norsk flagg jeg.

Sendt fra min Note II

skogy
03/05/13, 23:34
Finner ikke noe norsk flagg jeg heller.

ovlov86
04/05/13, 09:12
Fikk svar av de på Facebook. De hadde klar en løsning til høsten/vinteren mente de. Har tydeligvis god tid.

Sendt fra min Note II

FreddieAwD
04/05/13, 23:36
Ja,kor vanskelig kan det være ?
:D

93_volvo960
05/05/13, 02:22
Ja,kor vanskelig kan det være ?
:D

Jeg kjøpte to frontlamper til min 960. Etter bilvask så dugger dem fælt på innsiden av glasset......

Kjøpte et park/blinklys venstre foran. Gikk noen måneder, så begynte det å sprekke......

Kjøpte baklamper, passer da sånn ganske greit, men er noe fuktproblemer, siden jeg må ut å banke på glasset for at lampe skal lys - gjerne etter bilvask.........

Så da så!