Vis full versjon : Prisantydning.
98 V70 2,5 automat. 430.000 km.
Deff. topppakning, menn ellers en pen bil både utvendig og innvendig.
Mye kan jeg by for den ?
Etter en tur innom Finn.no ser jeg at de koster mellom 40-60 000,-
Som du skriver er det en pen bil, så da bør vel utgangspunktet vær opp mot 60" for denne bilen i kjørbar stand.
Defekt topppakning kan også innebære ny topp. Med arbeid og deler med original topp (inkl. planing) hadde jeg rekna 5-8000,-
Da toppen er av lettmetall kan også ny topp bli aktuellt. Deler 20-25 000,- Arbeid 5 000,- Kjøper du overhalt får du den nok for 8000,-
Hadde kanskje gitt et bud på 25-30 000,-???
Var innom dette problemet med en 95 caravelle i fjor. Registerhavari og defekt topp. Resultatet ble byttemotor for meg.
Kjøpte en kollisjonsskadd delebil for 5000,- tok ut motor fra den og satte inn. 2 dager ulønnet arbeid:D Kom til slutt på 8000 med olje og filter og noen andre småting.
Absolutt billigste alternativ for meg
Nå er dette tjent inn på delesalg av restene:cool:
volvoRsport
27/02/13, 09:20
Etter en tur innom Finn.no ser jeg at de koster mellom 40-60 000,-
Som du skriver er det en pen bil, så da bør vel utgangspunktet vær opp mot 60" for denne bilen i kjørbar stand.
Defekt topppakning kan også innebære ny topp. Med arbeid og deler med original topp (inkl. planing) hadde jeg rekna 5-8000,-
Da toppen er av lettmetall kan også ny topp bli aktuellt. Deler 20-25 000,- Arbeid 5 000,- Kjøper du overhalt får du den nok for 8000,-
Hadde kanskje gitt et bud på 25-30 000,-???
Var innom dette problemet med en 95 caravelle i fjor. Registerhavari og defekt topp. Resultatet ble byttemotor for meg.
Kjøpte en kollisjonsskadd delebil for 5000,- tok ut motor fra den og satte inn. 2 dager ulønnet arbeid:D Kom til slutt på 8000 med olje og filter og noen andre småting.
Absolutt billigste alternativ for meg
Nå er dette tjent inn på delesalg av restene:cool:
Nå har han ikke skrevet at det er en diesel, mest sannsynlig er det en 2,5 10V bensin. Er isåfall ikke verdt stort med den km-standen og defekt toppakning, så by minst mulig.
Er bensin ja. Tenker jeg kansje vil by han 15.000 for den.
Nå har han ikke skrevet at det er en diesel, mest sannsynlig er det en 2,5 10V bensin. Er isåfall ikke verdt stort med den km-standen og defekt toppakning, så by minst mulig.
Toppakninghavari har ofte en årsak. Eksempel fra varmkjøring. Tok det som grunnlag for mitt innlegg.
Hadde uansett årsak fått målt og plana
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.