PDA

Vis full versjon : Volvo 740 B230K (har A innsug og ekstra K motor følger med)



Raka_blakk
26/02/13, 05:30
Hei, vurderer å selge min volvo 740 GL, EU Godkjent til 2014 byttet alt av bremser og en kaliper, ble tektylert godt i hjulbuer da jeg byttet bremser.
Er mest rust på Høyrebakskjerm ned til kanal, og på Venstre forskjerm, venstre fordør er det et hull i forkant, er noe overflate men ikke mye med tanke på at den har gått 312.000km

Deler:
Svarte lister fra 940 rundt alle vinduer utenom nederst foran og siderutene bak, er ny type bakluke håndtak men uten lås
følger med lister til bakskjermer fra 940
har også 960(helt hvite og rette) baklykter som ikke er pene, og 940(oransje) skal jeg vel ha som heller ikke er pene
Alt av interiør er svart og grått
førersete er brukans men absolutt ikke fint!
Er ikke så god kløtsj på den, men følger med en brukans kløtsj på delemotorn :)
Taktrekket er det ikke mye igjen av
Det er takluke da!
Har liggende 2 14" turbo felger(Kopier) til 240 med greie sladde dekk :)
Alt i instrumentpanelet fungerer!
Er nye plugger og oljefilter samt olje på motor
Kan eventuelt bygge om til A innsug før salg, har ikke noe særlig problemer med K motoren nå bare at den er ikke så glad i at det er kaldt!
Er en grei Kenwood spiller i den og Pioneer høytalere i dørene foran bare, koblet til en Blaupunkt forsterker bak speller HELT greit! skulle ikke ha noe annet da jeg kjøpt det!
Hvis salg er int så må kjøper eventuelt skaffe felger selv, hvis de ikke vil ha P-slots'a, de har ubrukelige vinterdekk nå.


Har tenkt rundt 8-9000 for hele bilen uten årsavgift, omreg betales av ny eier


Kan følge med + + i pris:
Takgrind, orginale Thule
BOSCH Rallye lykter 2x som vist på 1st bildet
P-slots felger, disser ikke fine nå men hvis man gjør det riktig, altså sliper de ned og polerer så kan de bli j***** fine!

ett bildet

http://forum.vccn.no/img-dump/2013/01/3.jpeg

http://forum.vccn.no/img-dump/2013/02/1766.jpg
Dette er altså den fine siden

Kommer flere bilder av innvending

Ola Hagen
26/02/13, 05:57
skulle nesten tru at denne bilen var med i stanceworks, bare den hadde vært litt lavere ;) fungerer k motoren feilfritt?

Raka_blakk
26/02/13, 07:00
Jeg bruker bilen hver dag, er bare at den er litt lav på tomgangen noen ganger og dauer noen ganger når den er kald men det er autochoken og den skal være så si ny på den andre motoren,

men folk anbefaler å bytte om til A innsug, da er det manuel choke :) som er MYE bedre! og går bedre!

Ola Hagen
26/02/13, 17:31
88modell detta?

Raka_blakk
27/02/13, 01:04
Jepp! full galv!

Raka_blakk
01/03/13, 15:01
Kunne en Admin slette denne? vil ikke selge :)