PDA

Vis full versjon : AUX i HU-850?



etollaksen
25/02/13, 21:51
Noen som har montert AUX i en HU-850?
Har en 2007 V70 som mangler original AUX i midtarmlene
Noen som vet hvor en får kjøpt AUX som passer til disse spillerne?
Fant et kit på nettet men det var for usb,ipod,AUX men ipod å USB virker ikke på denne spilleren med det kittet.

Uwe
25/02/13, 22:08
Grom lyd på hva jeg fant til min HU 1205th

http://www.gromaudio.com/

etollaksen
26/02/13, 12:45
Takk for kjapt svar
Håper denne virker
Skal gi beskjed når jeg har testet den

etollaksen
07/03/13, 00:12
Den virker kjempe fint:D
Var dumt at det ikke går an å spille av spotify med Usb ledningen, må da bruke AUX :S
Må ha filene lagret for å spille av og bytte sanger med spilleren gjennom usb ledningen

ole1
10/03/13, 15:42
Hvilken av grom adapterne kjøpte du?:)
Koblet du inn på baksiden av navigasjonen i bagasjerommet? :)

etollaksen
12/03/13, 00:00
Hvilken av grom adapterne kjøpte du?:)
Koblet du inn på baksiden av navigasjonen i bagasjerommet? :)

Kjøpte denne til android, www.gromaudio.com/store/android_adapters/volvo_2001-2006_usb_android_adapter_direct_digital_interface. html
Koblet den på baksiden av spilleren
Følger med enkel innstallasjons anvisning, er plug and play
Snek Aux og Usb kabelen ned og bort til førersetet under dekselet til midtkonsollen
Skal se om jeg finner en smartere plass å legge kabelen senere

ole1
12/03/13, 08:24
Takk for svar!:)
Okei, men jeg har navigasjon, må jeg koble ut denne da for at det skal fungere i bilen min?
:)

etollaksen
12/03/13, 12:16
Takk for svar!:)
Okei, men jeg har navigasjon, må jeg koble ut denne da for at det skal fungere i bilen min?
:)

Nei
jeg har også navigasjon
Kobler den i istedenfor cd-veksler ledningen, og kobler til cd-veksler igjenn i en ledning som følger med Aux/Usb kittet

ole1
12/03/13, 16:19
Okei, da er da bare å bestille:D
Alle ledniger følger med? så jeg trenger ikke bestille noen ekstra? ;p

etollaksen
12/03/13, 18:18
Okei, da er da bare å bestille:D
Alle ledniger følger med? så jeg trenger ikke bestille noen ekstra? ;p

Får med alt en trenger ja
Trenger bare torx-jern for å ta ut spilleren
Aux og Usb følger med

aarnes
23/11/13, 18:36
Hvor koblet du jordingsledningen til GROM adapteren? i chassi på radio eller den brune ledningen på samme kontakt som 12v (pluss) ?

vikry
18/12/13, 22:29
Dette virker interessant. Kan man koble en DAB forsats til på denne måten? Må en DAB forsats ha separat strøm eller får den strøm gjennom USB ledningen?
Hvordan velger man Aux/Usb inngangen på HU-850 som ikke har Aux som alternativ source på displayet?

aarnes
19/12/13, 07:39
Dette virker interessant. Kan man koble en DAB forsats til på denne måten? Må en DAB forsats ha separat strøm eller får den strøm gjennom USB ledningen?
Hvordan velger man Aux/Usb inngangen på HU-850 som ikke har Aux som alternativ source på displayet?

Det finnes nok noen DAB satser, men alt krever egen strøm, egen fjernkontroll etc.
jeg kikker på en type i disse dager som jeg tenkte å teste, kommer til å skrive et innlegg om den isåfall.

Når man benyttes feks GROM som er nevnt over her, så kobles den til CD-veksler inngange på baksiden av HU, og du må altså velge funksjonen CD-Changer for å bruke GROM. Dette valget vil ikke komme opp før du har koblet til GROM.

TommyG
21/12/13, 09:44
Var dumt at det ikke går an å spille av spotify med Usb ledningen, må da bruke AUX :S
Må ha filene lagret for å spille av og bytte sanger med spilleren gjennom usb ledningen

Følg anvisningene på denne siden http://www.indashpc.org/vbullettin/viewtopic.php?p=5929 bruke spotify :)