Vis full versjon : ledningsnett problem 1993 mod 240
Hei:) Har nett montert ein fk fra 96 mod 940. Har da blingset mellom nokre stikker under innsuget. Har 2stk svarte stikker med svarte ledninger å ei stikka med grønn ledning på. Får opp feilkode på kjøletempsensor 1-2-3. Nokon som veit kor den med grønn ledning skal? Har lest meg fram til at det er ei ekstra stikka der i område. Men er da nokon som veit?
Mvh Egil
er litt usikker på hva du mener, men mener det er en grønn kontakt som skal på blokka. det er også en grønn kontakt som skal på innsuget. en av de svarte skal antagelig på gasspjelet, og den andre på blokka. lokalisert under innsuget. er i hvert fall sånn på min 96 mod FK. er ikke du som eide min ? yn 37258 :)
YN(yngve nils) ja:-) Sku bare nett bygga om te FK å M90 no i helga som var. Gjekk fint da, men blingsa på nokon kontakta under innsuget. Der eg har 3 stikker å alle er 2 polt. Bankesensor å kjøletempsensor som eg ser skal ha stikka i seg, men har ein til øvers. Starter å går, men fjusker å får feilkode 123. Den eine er gønn ledning på. Hvilke sensor går den på?:-)
åja :) tøft ! så den eneste du mangler den grønne ? har markert den med grønt på bildet :) sitter også en svart ledning der jeg har markert med gult. den siste sitter vell på gasspjelet :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/02/1812.jpg
litt dårlig bildet, men ser det nok hvis du ser på din egen :)
Den som er grønn på din er nok til instrument. Men eg har ei stikke som er lik den til bankesensor, men med grønn leding på. Potensiometeret på spjeldet er 3 polt. Dette er el. nett fra den originale b230fd motoren.
Får vel feilsøke på gamlemåten:-) Men hjelpes kor skøy da e med truetrack sperre, m90, skikkelig clutsj å masse ladetrykk:-)
åja. da er det ikke likt som på min tror jeg :/ truetrack sperre, m90 og masse ladetrykk høres ut som oppskriften på mye morro !!!! :D
Grønn ledning med svart kontakt skal på bankesensor.
Hjartans takk. Skal prøve det:-) Hans1: Det er bare te å gje gass å oppgradera "Yngve Nils".
hehe. blir til det, men må nesten vente til jeg blir lærling :) !
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.