PDA

Vis full versjon : Garage15,Skien



iVolvo
15/05/10, 12:35
http://www.garage15.no/index.php?page=om

Garage15 i Skien selger mye forskjellig av verkstedutstyr til reduserte priser. Fikk kjøpe verkstedkranen og motortilter for 1400,- mens Biltema og Jula selger bare kranen for 1995,-

Er to lokale som eier å driver den lille bedriften.
De var veldig hyggelige og hjelpsomme med handelen. Var positive til å kunne komme tilbake å handle mer utstyr til enda reduserte priser :rolleyes:
Var snakk om at hvis ChrMl klarte å få kastet kranen av tilhengeren med råkjøringa si så skulle de spandere ny :D

Var en solid og kraftig kran,men får se hvor lenge den tåler mishandlingen av ChrMl og henrik940 ;)

v70awd
18/05/10, 14:09
Slenger meg på her. Meget hyggelig kundeservice. Lager til varene for sending og møter opp når bilene mine kommer for henting. Betaler giro på mail og absolutt ingen problemer eller vanskeligheter bare gode løsninger og fine produkter til rimelige priser. Har kjøpt flere verkstedskap , 40 tonns presse osv. Med dette firmaet. Anbefales!

Vetle
27/05/10, 23:39
KUN positive omtaler om han herifra værtfall! :) Medlem i en lokal bil klubb og da får jeg jo gode rabatter på allerede billige ting super butikk med super pris! god service ! :)

rswinburne
29/05/10, 16:29
handla 2 verktøyskap der og de var kjempefine de, venter på noen nye skinner til 2 av skuffene siden de var fucked etter en dag, men de kommer sikkert hvis jeg maser nok. :P
men ville ikke kjøpt de skapa med verktøy, så ut som noe skikkelig møkka verktøy, men skapa var veldig ålreite til den prisen.