PDA

Vis full versjon : Reklame på VCCN.



Øyvind G
22/02/13, 19:19
Hvorfor er det masse reklame på forumet her? Jeg synes det ser rotete ut.
Jeg tviler på at de slutter å salte veiene selv om VCCN har reklame mot det året rundt.

Hvis det skal være reklame på forumet, så burde det val kun være reklame fra samarbeidspartnerene her på forumet med en løsning som gjør det rettferdig for alle samarbeidspartnerene (tenker da på noe sånt som at det rulleres på hvem som får ha reklamen sin synlig)
Selv synes jeg det beste hadde hvert å hatt et forum helt uten reklame.

Lars R
22/02/13, 21:04
jeg er både enig og uenig med deg her..

stopp veisalt reklamen er vel heller for å støtte dette foretaket. noe som jeg også støtter! :) at det blir slutt på det, tviler jeg på. men det kommer frem. jeg hadde jo ikke hørt om det før jeg såg det her.

ang. kl racing reklamen så skjønner jeg ikke den helt.. de er jo ikke sammarbeidspartner med vccn? correct me if im wrong!

dindel.no er også både bra og ikke bra. vi har vel ikke noen samarbeidsavtale her heller? again, correct me if im wrong.. men likevel en god side! selvom dette ikke er en ren volvo side..

synes det heller kunne vært rulerende reklame til alle våre sammarbeidspartnere.

larsverm
23/02/13, 01:27
Reklame her...? Hm, det ser det ut til at jeg for min egen del stort sett "filtrerer" ut, det har jeg knapt lagt merke til før nå. :p

Øygard
23/02/13, 01:42
Kan ikkje nett sei at den reklamen plagar meg, det er jo so lite, og det er jo ikkje heilt bak mål det dei reklamerar for:) Hadde det vore reklame for ting som ikkje har nåke med bil å gjera hadde det kanskje blitt litt for domt, men sånn som det er no syns eg det er heilt greit og ser ingen grunn til å laga store diskusjonar om det. Men det er jo mi meining.

Øyvind G
23/02/13, 09:49
Som sagt så synes jeg ikke det bør være noe reklame her, men det er det tydligvis delte meninger om.
Synes det er feil at de som har reklame her ikke gir noen goder til de som bruker dette forumet. Dette blir da urettferdig for de som gir rabatter til medlemmer som ikke får ha reklamen sin her.

For å si det på en annen måte. Reklame er skjeldent gratis. Hva gir KL og Dindel for reklamen, og hva har du og jeg igjen for det?

Kjetil Krømcke
23/02/13, 10:32
Alle våre samarbeidpartnere kan ha reklame her, men det koster penger. både kl racing og dindel betaler for plassen. noen ønsker kun å gi rabatt mens andre ønsker å kjøpe reklameplass, alt kommer til gode for medlemmer, enten som rabatt eller som et forum Som er online. håper dette gav svar på spørsmålene :)

andersg
23/02/13, 11:07
For å si det på en annen måte. Reklame er skjeldent gratis. Hva gir KL og Dindel for reklamen, og hva har du og jeg igjen for det?

Du får rabatt hvis du er medlem. ;) Men da må du gidde bli medlem... :p

Kjetil Krømcke
23/02/13, 11:43
Du får rabatt hvis du er medlem. ;) Men da må du gidde bli medlem... :p


Øyvind er medlem, men du da!? :p

Øyvind G
23/02/13, 11:53
Vi har ingen rabattavtale med de som har reklame her.
De står hvertfall ikke oppført i tråden med rabattavtaler.

kimove
23/02/13, 12:26
Ettersom jeg minnes så spurte faktisk gaupe om at det var greit om han satte reklamen for stopp veisaltingen der en gang, og det var det mange på forumet som var enig i da det er en organisasjon som faktisk prøver å gjøre noe mot kriminaliteten svv gjør mot bilførere/bileiere og miljøet.

Og når dindel og kl-racing betaler for å få reklameplass synes jeg er bare bra da det kommer klubben til gode :) for min del må de bare stå der :)

Kjetil Krømcke
23/02/13, 12:32
Vi har ingen rabattavtale med de som har reklame her.
De står hvertfall ikke oppført i tråden med rabattavtaler.


det stemmer, de har valgt å kun kjøpe reklameplass :)

Øygard
23/02/13, 13:15
Vi har ingen rabattavtale med de som har reklame her.
De står hvertfall ikke oppført i tråden med rabattavtaler.

Nei, men dei betalar for reklameplassen, og då får VCCN litt pengar og det kjem sikkert vel med:)

ellingsøyern
23/02/13, 19:23
bare og overse det, det får faktisk forumet til å se mer oppegående ut mener da jeg.

Øyvind G
23/02/13, 19:26
bare og overse det, det får faktisk forumet til å se mer oppegående ut mener da jeg.

Mener du det?
Synes du AutoDB ser mere oppegående ut enn Finn da eller?

ellingsøyern
23/02/13, 20:41
det er jo ikke blinkende jalla kebabsjappe reklame slik det er på autodb.. :P

Ola Hagen
01/03/13, 19:27
reklamen her inne syns jeg faktisk ikke er så sjenerende, Men pokker så blinkende og plagsomt reklamen på autodb er!! Folk med gamle datamaskiner bruker jo evighet på å laste opp siden på grunn av all den drittreklamen der.

SÅåå, så langt er jeg fornøyd med at reklamen ikke tar for mye plass slik at det går an å overse de.

Daniel V
06/04/13, 17:01
Så du klager altså på at vi får 3000 i måneden i reklameinngekter som vi bruker på å f. eks arrangere Rudskogentreff? :)

Øyvind, fokuser heller på de positive tingene her, i stede for å irritere deg over avsolutt alt. :)

Jonas Soldal
06/04/13, 17:17
Ser Øyvind sitt poeng her. Det hadde vert stiliere om de som betalte for reklameplassen hadde hatt avtaler med klubben :D

HelgeS
06/04/13, 17:19
Me får heller sjå det positive, med att klubben får inn pengar for reklamen! :) Om ein kuttar den må jo pengane komma frå ein annan plass, og kva blir det? Jo: Medlemsavgifta, og skjer det blir det vel klaging då og…

HelgeS
06/04/13, 17:20
Ser Øyvind sitt poeng her. Det hadde vert stiliere om de som betalte for reklameplassen hadde hatt avtaler med klubben :D

Og krevd billigere plass fordi dei igjen gjer oss rabattar? hehe, ser poenget dykkar, men som sagt, me bør ver glad bedrifter vil sponse oss mot bytte av reklameplass :)

henrik940
06/04/13, 17:41
Og krevd billigere plass fordi dei igjen gjer oss rabattar? hehe, ser poenget dykkar, men som sagt, me bør ver glad bedrifter vil sponse oss mot bytte av reklameplass :)

Bedriftene tjener jo mye på å gi oss rabatt. ;-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jonas Soldal
06/04/13, 18:07
Og krevd billigere plass fordi dei igjen gjer oss rabattar? hehe, ser poenget dykkar, men som sagt, me bør ver glad bedrifter vil sponse oss mot bytte av reklameplass :)

Så absolutt. De må jo velge de som betaler best. Men det ser litt uryddig ut med de reklamene ;)