PDA

Vis full versjon : Instrumentpanel



Kore
21/02/13, 20:42
Har en 850 t5 96 som jeg har lyst på turbotrykk måler i, kan jeg "bare" finne ett instrument panel som har d å sette i.? eller er d mere komplisert enn d.??

Kore

mrstfu
22/02/13, 00:36
Mener du å si du har en 96 T5 uten turbotrykksmåler? Byttet motor til T5, da altså? Alle turbo850er hadde turbotrykksindikator i originalsystemet, meg bekjent.

Svirre
22/02/13, 00:56
Har du en 2,0l turbo? Har lagt merke til at noen biler er levert uten turbomåler. Men de aller fleste T5'r har dette...men skal bare være å bytte, for de skal være like. Men hvis du bytter til en uten kjørecomputer bør dette flyttes over. Ang. selve måleren så er det bare å koble på en slange bakpå. Ikke noe mer!

Kore
22/02/13, 19:45
d e en 2.0 turbo ja. orginal. :) ok så då kain æ finn ett på bruktmarkede å bærre installer d..

mrstfu
22/02/13, 19:55
det må se likt ut, da det finnes to forskjellige instrumenter, kalt Yazaki og VDO. Så lenge det er likt i forhold til plassering og utseende på tripteller og kmstand, har du riktig. du må og ha en fra 96 eller 97, mener jeg å huske, det var et skille i diagnosesystemene seint i 95, tror ikke de går om hverandre.

og det originale er ikke en turbotrykksmåler, men en indikator. står ingen tall i instrumentet på hvor stort turbotrykk det er, bare en nål som går frem og tilbake, så om du skal måle turbotrykket, må du ha et separat instrument.