PDA

Vis full versjon : Volvo Film



lofsbergracing
17/02/13, 19:52
Må jo være den råeste på youtube??

VTdyoQ49Hok&feature

EspenAa
21/02/13, 11:46
Hembyggad fordon. Turbomata 4 sylindra b23 rekkesekser med mye vilje og stram vaier...
(henta fra youtube)
HAHA

Marius Skau
21/02/13, 15:20
Flaut!

Espen-K
21/02/13, 16:26
Flaut!

Helt enig, dette var langtifra rått.

Mulig det bare er meg men jeg ser ikke noe rått i å holde turtallsperra og sladde på islagte veier :p

The Sven
21/02/13, 17:43
Hehe lagt på lyd... :p

lofsbergracing
04/03/13, 17:17
Så hva er rått i Horten? :D