PDA

Vis full versjon : VCCN Månedstreff i Vestfold



Kjetil Krømcke
16/02/13, 16:31
Heisann folkens!

Sitter å lurer på å dra i gang månedstreff i Vestfold, vil da gjerne ha litt tilbakemeldinger på hvor folk vil ha treff, ser for meg en plass mellom Larvik- Tønsberg, slik at det er kort reise for flest mulig. Jeg begynner å se mange flotte volvoer med VCCN skiltholdere og dekaler om dagen, og utifra medlemslista begynner Vestfold å ta seg godt opp på medlems statistikken så da kan jo dette være riktig tidspunkt å sette i gang med et fast treff

Forslag til steder:

Furulund kro i Stokke
Alfhild i Larvik
Coop Obs i Sandefjord
Flycafèn i Tønsberg

Kom gjerne med flere for dette tror jeg kunne blitt ålreit :)

Stian Løwe
16/02/13, 16:42
på tide :D

Kjetil Krømcke
16/02/13, 16:44
på tide :D

Ønsker eller forslag om hvor?

Stian Løwe
16/02/13, 16:57
Har jo Coop Obs på foksrød, stor parkeringsplass og shell er i andre enden av parkeringsplassen eller flykafeen? Men kjempe ålreit med et månedstreff, håper flere viser interesse! :)

zimenz
16/02/13, 20:51
Høres interessant ut dette :)

Angående forslag til steder tenkte jeg først på Furulund kro eller Flykafeen, men er vel større parkering på Furulund.
Uansett hvor det blir så er det vel ihvertfall en ide at det ligger i nærheten av E18 da flest mulig har muligheten til å finne fram (også for folk fra andre fylker hvis de ønsker å komme).

Magnum
16/02/13, 20:59
Bra tiltak dette, så lenge det ikke blir noe "råne" treff :p

Volvo-Lars
17/02/13, 02:36
Bra tiltak dette, så lenge det ikke blir noe "råne" treff :p

Som om du ikke savner det. Haha.

Kjetil Krømcke
17/02/13, 11:16
Høres interessant ut dette :)

Angående forslag til steder tenkte jeg først på Furulund kro eller Flykafeen, men er vel større parkering på Furulund.
Uansett hvor det blir så er det vel ihvertfall en ide at det ligger i nærheten av E18 da flest mulig har muligheten til å finne fram (også for folk fra andre fylker hvis de ønsker å komme).

Tror Furulund er veldig greit sånn sett ja, det er lett å finne frem til og er god plass der.


Bra tiltak dette, så lenge det ikke blir noe "råne" treff :p

Det var ikke tanken å ha det nei, alle er velkommen bare de oppfører seg som folk:)

gaupe
17/02/13, 12:43
Å velge ein plass nær mat, med forskjellig standard, brukar å vere ein god idé :)

andersg
17/02/13, 13:37
Furulund er trucker stop numbah one!

trulskromke
17/02/13, 16:57
Godt initiativ!

JEMracing
17/02/13, 17:27
Ikke dum ide. Personlig synes jeg Obs på Foksrød er den beste plassen. Mat og fuel holder på folk:)

Viking
17/02/13, 18:14
Ikke dum ide. Personlig synes jeg Obs på Foksrød er den beste plassen. Mat og fuel holder på folk:)

Enig i den lett og greit for di fleste og finne.:)

custummini
17/02/13, 20:59
Detta er plassen. Her har amcar gutta marked og lokale treff.
Larvik og Sandefjord Veteranvognklubb har også oppmøte her når de skal ut på kolonnekjøring.
Matservering på Sandefjord Motorhotell er også å anbefale for de som er lei av Shell go to Hell.

Martin.S
17/02/13, 22:05
Furulund parkeringa består av rød støvete grus, fysj!

Da stemmer jeg for Coop Obs jeg også.

Kjetil Krømcke
17/02/13, 23:29
Da virker det som Coop Obs på Fokserød kan bli plassen, hvilken dag i uken passer best, Søndager?

custummini
17/02/13, 23:44
Søndager for da er obs stengt.
Klokka 16 er passe, for da er folk ferdig med kirkekaffe og bakrus.

gaupe
18/02/13, 09:01
Søndager for da er obs stengt.
Klokka 16 er passe, for da er folk ferdig med kirkekaffe og bakrus.

Å bruke kjøpesenterplassar til samlingsplass for faste plass, er litt problematisk når dei plutseleg bestemmer seg for å halde søndagsope, slik som i desember. Verdt å tenke på.

hans1
18/02/13, 09:32
dette høres bra ut !

custummini
18/02/13, 11:55
Å bruke kjøpesenterplassar til samlingsplass for faste plass, er litt problematisk når dei plutseleg bestemmer seg for å halde søndagsope, slik som i desember. Verdt å tenke på.

Det er ikke problem.plass nok. Blir det mas går bare alle inn og kjøper en kvikk-lunsj...

Bassan
27/02/13, 15:25
Coop OBS er kjempe plass for treff :)

Raymond Langførr
27/02/13, 20:10
Hadde ikke gjort noe med no måneds treff i Vestfold nei :) Men, Detta med furulund er litt problematisk med tanke på Lastebil sjåførane og grusen... sjåførane ligger å sover der så og si hele tia pga kjøre og hvile tia så er vel dumt å holde dem våken og plage dem ? Samt litt kjedelig å polere bil til treffet og dra bilen utpå den grusen.. er nok ikke morro å få møkkete bil sååå fort :P

Anders Mathiesen
27/02/13, 21:10
Er med på treff i Vestfold! :D

M.Stensrud
28/02/13, 19:59
Stemmer også for dette. Obs er nok det beste og mest "reinslige" alternativet :)

Kjetil Krømcke
05/03/13, 18:57
Da har jeg vært i kontakt med Daglig leder på Coop Obs Sandefjord og fått klarsignal på treff. Kommer tilbake med mer info :)

Kjetil Krømcke
05/03/13, 19:38
Da er ny tråd laget for treffet: http://forum.vccn.no/showthread.php?52786-VCCN-M%C3%A5nedstreff-Vestfold-Coop-Obs-Sandefjord-07-04-2013-Kl-16-00