PDA

Vis full versjon : [Innført] Forslag til PayPal eller lignende tjeneste på VCCN.



Øyvind G
15/02/13, 20:13
Slik som teknologien er den dag idag synes jeg mye her på forumet gjøres unødvendig tungvint.

F.eks når man betaler regningen eller registrerer seg som ny betalende bruker så er det en person som må kontrollere hvem som har betalt og han må også aktivere brukerene her på forumet. Jeg kjenner ikke hele prosessen, men jeg vet hvertfall at han som har denne oppgaven har en stor og viktig jobb som er tidkrevende. Dette fører til at godene man betaler for ikke blir aktivert før det har gått ca 3 uker. Med Paypal er dette iorden på et tastetrykk.

Det er ikke alle som vil eller har muligheten til å bruke Paypal (tenker da på de som ikke har Visakort), men jeg synes likevel muligheten burde være her for de som vil benytte seg av dette.

Med Paypal blir det mindre jobb og mer effektivt. Du får det du betaler for med en gang på en enkel måte.

Daruu
15/02/13, 20:36
Enig, burde vel være mulig å få til i webshoppen også?

Paypal skal vel ha gebyr da men

ovlov86
15/02/13, 21:39
Støttes. :)

Madice
15/02/13, 21:44
Støtter dette jeg også!:)

Øyvind G
21/02/13, 10:26
Er ikke dette noe tema eller?

The Sven
21/02/13, 11:47
Slik jeg har forstått så fungerer forslagskassen slik at det må være et flertall som ønsker dette, og det gjenspeiler seg i hvor mange som svarer i tråden. Nå er dere 4 stk av 8237 forumbrukere som mener dette.

Jeg tror derfor du må angripe dette annerledes.

Endre tråden til at du absolutt IKKE ønsker Paypal, så ser du hvor mange som er enige i dette. Får du med deg f.eks 3 stk meningsfeller der også, så mener de resterende 8233 forumbrukere at de vil ha Paypal mot dere 4 som ikke vil ha det. Med andre ord et kjempeflertall for en PayPal løsning :)

Øyvind G
21/02/13, 12:16
Slik jeg har forstått så fungerer forslagskassen slik at det må være et flertall som ønsker dette, og det gjenspeiler seg i hvor mange som svarer i tråden. Nå er dere 4 stk av 8237 forumbrukere som mener dette.

Jeg tror derfor du må angripe dette annerledes.

Endre tråden til at du absolutt IKKE ønsker Paypal, så ser du hvor mange som er enige i dette. Får du med deg f.eks 3 stk meningsfeller der også, så mener de resterende 8233 forumbrukere at de vil ha Paypal mot dere 4 som ikke vil ha det. Med andre ord et kjempeflertall for en PayPal løsning :)


Hehe, ja kanskje det er måten å få gjenomført et forslag på VCCN.
Jeg tror uansett at ledelsen her styrer sin egen skute som de alltid har gjort. De bryr seg ikke om hva vanlige brukere/medlemer mener uansett flertall eller ei.
Hovedsaklig så er nok dette pga. de vil gjøre minst mulig.

9førrlars
23/02/13, 18:58
Støttes!

sjuførti
23/02/13, 20:10
Støttes!

Kjetil Krømcke
23/02/13, 20:27
Direkte betaling er nok noe som kommer, men tviler på at det blir Paypal igrunn.

aarnes
08/01/15, 20:20
Gammel tråd, men merker den som innført, da vi har fått både klubbshop OG paypal ;)