PDA

Vis full versjon : Hvem legger opp litt 12V og USB dit jeg ønsker?(V70MY12)



lyskespark
13/02/13, 15:34
Jeg tenkte jeg skulle få et semi-proft oppsett til mobiltelefon (inkl. navigasjon). Jeg ønsker også mulighet for å forlenge USB'en fra hanskerommet.

Ført og fremst ønsker jeg å få skikkelig lading over USB til venstre A-stolpe. Finnes det firmaer som gjør dette pent og elegant, slik at jeg ettertid f.eks kan velge om jeg vil ha permanent spenning der, eller om den skal følge tenningen?

Helst i Østfold?

SanD
14/02/13, 12:41
Har du hørt med Volvo?

Husker godt at før jeg kjøpte V70 prøvekjørte jeg en S80 som hadde et kjekt telefon og navi. oppsett, jeg ønsket dette selv i V70'ien jeg kjøpte (før jeg valgte bilen), og det var ikke noe problem, men det var såpass dyrt med deler og å utføre jobben at selv mekanikeren sa det ikke var verdt det. Så jeg valgte å droppe det.

Hvis jeg ikke husker feil ville de ha 7500 kroner for navi. oppsettet og ytterlige 5500 kroner for telefon oppsettet, og dette var et tilbud med flere tusen kroner i avslag samme dagen jeg skulle kjøpe bil (lokke tilbud fra forhandlerens side). 13 000 kroner, jeg ble ikke så veldig lokket for å si det slik, men endte opp med å kjøpe V70'ien likevel pga. størrelse osv.