PDA

Vis full versjon : Turbomåler i dashbord står rett opp. Volvo 850 t5



kjetil850
11/02/13, 11:29
Hei.

Jeg fjernet sikringen for å deaktivere blinkende/tikkende beltevarsel. den er nå borte.

Meeen, etter jeg gjorde dette, så står turbotrykksmåleren rett opp. beveger seg ikke. har heller ikke merket noe at motoren går dårligere.
Kan dette stå på samme sikring? høres merkelig ut men.. Eller har jeg gjort noe jeg ikke burde gjøre? hehe :o

johnjo
11/02/13, 11:44
regner med at du mener den orginale turbotrykksmåleren som sitter i instrumentpanelet,den går vell bare på luft,så den kan hende luftslangen har detti av.har du sjekket det?

kjetil850
18/02/13, 20:24
regner med at du mener den orginale turbotrykksmåleren som sitter i instrumentpanelet,den går vell bare på luft,så den kan hende luftslangen har detti av.har du sjekket det?

da jeg byttet til LED i dashbordet, sjekket jeg at slangen sitter fast.. men fant ikke ut hvor denne slangen går? altså fra dashbordet til hvor?

johnjo
18/02/13, 21:34
jeg tror den slangen går til innsuget.altså fra dashbordet til innsuget.

kjetil850
18/02/13, 21:52
jeg tror den slangen går til innsuget.altså fra dashbordet til innsuget.

Får sjekke imorgen tidlig jeg :)

kjetil850
21/02/13, 13:15
Får sjekke imorgen tidlig jeg :)

fant ikke noen slange til innsuget. noen andre?

Folkvord
21/02/13, 15:51
sett i sikring igjen og prøv da vel:p så fjerner du heller rellet til beltevarslingen;-)

mrstfu
21/02/13, 16:03
går ikke denne inn på juletreet på gasspjeldet? om trådstarter ikke har noen trykkrør fra innsug vil jeg påstå det er noe galt med bilen hans.