PDA

Vis full versjon : Volvo V40 R design



joso
09/02/13, 11:18
Hei.

Noen her som kan hjelpe meg med følgende. På konfiguratoren på Volvo sine nettsider kan man velge V40 R design utgaven, og rattet endrer seg til sportsratt med litt flat underside. Dette ser man tydelig ved å se bilen fra innsiden og endre fra f.eks. Summum til R design. På Finn.no derimot ligger det annonser med bilder av R design utgaven med helt rundt ratt, men med R design logoen i rattet. Hva er det som stemmer hvis man bestiller en ny bil? Forhandleren jeg hørte med visste ikke sikkert.

volvoRsport
09/02/13, 12:16
Garantert slik som i de "ekte" bilene som står hos forhandlerene. Det ser også litt flatere ut i konfiguratoren pga. mer skygge på undersiden av rattet.

joso
09/02/13, 13:14
Takk for svaret, og ved nøyere undersøkelse av bildet ser det ut til at du har rett. Vinkelen på bildet, og den lille fortykningen nederst på rattet sammen med skyggeeffekten du nevner er med på å skape illusjonen av at det er flatt på undersiden.
Bare en bagatell selvfølgelig, og bilen er allerede bestillt. Bare noen ukers ventetid nå så er min første Volvo noensinne på plass :)

chrisbjorklo
10/02/13, 13:04
Da forventes det bilder av gliset fort som fy! :)

joso
10/02/13, 14:29
Bilder skal bli. Har fått foreløpig leveringstid 11-17 mars :)

joso
18/02/13, 17:50
Kjørte forbi forhandleren i dag, og jaggu stod ikke bilen der allerede. Får den tidlig neste uke, nesten 3 uker før tiden :D. Kommer tilbake med bilder.

joso
08/03/13, 07:01
Hei.

Dårlig bilde dessverre, men bilen blir jo møkkete så fort man ruller 100 meter i disse dager......
Ikke kan jeg spyle av den på 2 uker heller pga. Ditec behandling. Kommer sterkere tilbake med bilder etterhvert.



http://forum.vccn.no/img-dump/2013/03/410.jpg (http://forumbilder.se/CDL9J/image)

Braathen142
08/03/13, 11:40
Tøff bil ;)
Men åssen blir det med dritt i lakken osv når du ikke kan spyle av bilen på 2uker pga Ditec? :p

joso
08/03/13, 14:12
Tøff bil ;)
Men åssen blir det med dritt i lakken osv når du ikke kan spyle av bilen på 2uker pga Ditec? :p

Det lurer jeg på og :D, fikk heldigvis med ett gavekort på en vask der de tok Ditec behandlingen. Skal bort med en gang de to ukene har gått.
Når jeg ser på andre biler rundt i nabolaget, så skiller jeg meg ikke veldig ut i disse dager. Alle er rimelig bedritne, og kommer til å være det en stund til ser det ut som på snøen. Mye igjen som skal smelte bort før veiene er helt tørre :p