PDA

Vis full versjon : Tidsur parkvarmer



kraissy
08/02/13, 10:32
Hei.
Har en V70 D5 07. Tidsur for innstilling av parkvarmer virker ikke. Går nå bare av når jeg prøver å aktivere tidsinnstilling, får ikke skrudd på, og klokka i displayet viser bare --:--. Direktestart virker som normalt. Noen som har noen formening om hva dette kan være?

mister j
08/02/13, 22:03
Du trykker selvfølgelig riktig på knappene for å aktivere modus for justering av tid?
-holder inne learn knappen i noen sekunder- til første tallet begynner å blinke?


Alt teit jeg skriver tillegnes herved autokorrekturen på min iPhone!!!

aarnes
09/02/13, 14:16
Vel, hvis klokka viser --:-- betyr det at den ikke er stilt,og da fungerer heller ikke tidsur siden bilen ikke aner hva klokka er :-)

OT: mister j: http://www.dagbladet.no/2012/11/05/nyheter/epost/karriere/arbeidsliv/samferdsel/24202244/
Refererer til dette avsnittet:

Ikke bruk lure signaturer: Automatiske signaturer som «Sendt fra min iPhone» kan fort få uønskede konsekvenser, skriver CNN. Du ønsker kanskje å meddele at du er vekk fra pulten, på tur eller på bussen, og dermed advarer mot stavefeil, men ifølge nettavisa kan du oppfattes som snobbete.
Og da spesielt siste halvdel :-)

kraissy
09/02/13, 22:51
Fant sannsynligvis ut av det hele. Har misforstått og trodd den tida man stilte inn på tidsuret var da parkvarmeren skulle starte å gå. (Gikk også tom for strøm da jeg skulle starte å da black'a klokka ut) Vet nå at det er hentetid, da bilen skal være varm. Står bare på svensk i instruksjonsboka, så skjønte det ikke helt:)