PDA

Vis full versjon : R-Design V70II



SanD
05/02/13, 21:20
Hei.

Lurte på om det er noen som vet om det er mulig å få bestilt et R-design på nettet et sted? Sjekket prisen hos volvo her i Vestfold og dem skulle ha 5500 kroner for delene, synes dette var ganske så i overkant for et par lakkerte plastdeler =/
Har også sett at det er en kar på Finn.no som selger kitt til 3000 kroner, men ønsker helst å bestille selv hvis det ikke koster skjorta. Noen som vet hva et slikt kitt koster i Sverige og eventuelt montering?

Takk på forhånd for alle svar :)

Cane
06/02/13, 21:53
Hei.

Lurte på om det er noen som vet om det er mulig å få bestilt et R-design på nettet et sted? Sjekket prisen hos volvo her i Vestfold og dem skulle ha 5500 kroner for delene, synes dette var ganske så i overkant for et par lakkerte plastdeler =/
Har også sett at det er en kar på Finn.no som selger kitt til 3000 kroner, men ønsker helst å bestille selv hvis det ikke koster skjorta. Noen som vet hva et slikt kitt koster i Sverige og eventuelt montering?

Takk på forhånd for alle svar :)
Hehe...det er jeg som er den "karen". Et slikt kit på Bilia i Sverige får du kanskje litt rimeligere enn 5500,- men det er mest pga valutaforskjellen.

Når det gjelder montering så blir det så dyrt at du høyst sannsynlig vil la det ligge. Ifm. service hos Bilia i Sverige forrige sommer, spurte jeg nemlig om pris for montering av grill, tåkelys og "2012-list" - og det skulle koste 3150,-(!)

Lykke til!

SanD
10/02/13, 16:06
Hehe, liten verden :) Det var det jeg tenkte meg, helt latterlig. Leste i annonsen at du skrev at montering tar ca. 20min, men jeg regner med at du ikke gjør dette selv uansett da du selv har spørt etter pris på montering? Er vanvittig sugen på det kittet du har til salgs, men det er klart at hvis jeg må ut med 3K+, slik du beskriver, er det ikke verdt det for min del. Vet blant annet at fatter'n kjøpte tåkelysene på volvo og fikk disse montert gratis, tok ikke lenger enn 3-5 min. Jeg kunne kanskje ha byttet alt selv bortsettfra selve grillen, er litt usikker på denne delen og ønsker ikke å begynne å fikle med det.

Skal høre med Volvo i SF hvor mye de skal ha for montering av kun grillen. Slår kanskje på tråden, Cane. Takk for svaret :)

SanD
11/02/13, 16:22
Da har jeg fått bestilt R-design "tåkelys" fra Volvo. 967 kroner og gratis montering (billigere enn jeg trodde). Det neste blir R-design kåpe for sidespeilene :)