PDA

Vis full versjon : Demontere bakfanger 940 sed.



stian2k
02/02/13, 21:14
Hei! Bilen min ska på lakkering og fikse en bulk og litt etter en utfor kjøring og må derfor ta av bakfangern osv. Men får fa#n ikke av fanger, har skrudd løs de fire boltene/skruene som sitter i de ''sylinderne'' som går fra fangern og inn i karoserriet men den rykker seg ikke.. Leste en stand at jeg måtte skru løs no muttere e.l i de brunnen siden av reservehjulet men det fins ikke en mutter eller noe neddi der :S Noen som kan si meg hvordan i helv*** jeg får den av? :)
Gjelder en 940 Sedan

gardern
02/02/13, 22:10
bare å pelle ut alt tralet og plast dekselet av bagasjen det så finner du 1 bolt på vær side

stian2k
02/02/13, 23:52
bare å pelle ut alt tralet og plast dekselet av bagasjen det så finner du 1 bolt på vær side

Hvor? nedi der den ''svampen'' ligger? bak- eller forkant av det hullet?

gardern
03/02/13, 02:12
det går 2 rør inn i vangen,legg deg under bilen så ser du ca hvor de er. skal være bare og ta ut dekslene i bagasken så kommer du til

OlaBoy
03/02/13, 14:44
Er vel de i vangene du har skrudd ut? Da har du de svarte sidene av fangern som går framover på hver side av bilen, ta ut trekket i bagasjerommet ditt, så ser du skruene på hver side, er vel nøkkelvidde 10mm.

stian2k
03/02/13, 20:02
fant de ^^
Så nå er den av! :D