PDA

Vis full versjon : Blinklysproblem volvo 245 1990 mod.



sbidne
30/01/13, 22:08
Hei.
Har problem med blinklyse på min 245.
Nødblinken virker, men når eg prøver og blinke enten kun til høgre eller venstre, vert det kun fele lyder i
releet. Det var slik ein gong før og, men så virket det plutseleg at, men så når eg ein dag eg trykte på nødblinken,
ville det ikkje virke lenger. Kva kan det vere?

Takker for svar!

Mvh
Sondre

vazborris
30/01/13, 22:41
Mener ene bilen min var slik en gang. Og då var det knotten til nødblinken.som tulla prøv og. Koble i frA den og se om det hjelper

sbidne
30/01/13, 23:16
Da hjelpte ikkje, men må ikkje den står i då? Når eg koblet den frå vert det ikkje noko lyd i releet

Raymond Langførr
30/01/13, 23:29
kan det være noe med blinklysbryteren kanskje?

sbidne
31/01/13, 00:03
eg trur kankje det er den ja, skal sjå imorgo om eg får tak i både blinklys bryteren og nødblinkbryteren og byte dei og sjå om det hjelper.

Wickie
01/02/13, 22:38
Akkurat det samme problem har jeg. Kjørte nylig bilen hjem i -15. Først funket blinklyset helt normalt, så sluttet det det å virke og det kom en fæl lyd når jeg blinket. Nødblink funker normalt. Bremslyset sluttet også å virke underveis!

Har ikke feilsøkt noe ennå. Har ikke noe oppvarmet garasje, så det får vente på litt varmere vær.

sbidne
02/02/13, 17:34
hjå meg var det dårlig kontakt på stikkene bak på blinklysbryteren, skrudde berre av dekslene rundt rattet og puste litt på stikkene der, for dei var det erga litt på. etter det virka dei fint.

Bremselysene mine har sluttet og virke og ja, men vet ikkje kva som gjør det enda.

volvo245gl
02/02/13, 18:54
Bremselysene mine har sluttet og virke og ja, men vet ikkje kva som gjør det enda.

Sjekket at du ikke har irr på sikringene til bremselyset?