PDA

Vis full versjon : Noe å markere Gullprosjekt bruker med?



E.Winjum
28/01/13, 21:30
Satt å tenkte på en ting, hvordan er muligheten til å legge til ett lite merke som en gull-pokal eller en sløyfe for å markere brukerne som har fått prosjektet sitt på gullprosjekter? :)

Kjetil Krømcke
29/01/13, 06:41
Ikke for å virke negativ, men man ser jo kun de som er er blitt gullprosjekter i "Gullprosjekter". Mener du da at alle prosjektene som allerede ligger der skal ha et eget merke? eller mener du også de som har vært gullprosjekter og blitt flyttet tilbake til "Worklog"

Lars R
29/01/13, 06:57
tror han tenker på et merke ved siden av eller rundt brukernavnet/avataren :)
synes dette var et godt forslag! det er jo på en måte en bragd å oppnå gullprosjekt her inne, og samtidig opprettholde statusen på prosjektet med jevne og gode oppdateringer, for ikke å havne tilbake til "vanlige" prosjekter :)

eksempel fra meg:
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/01/9.png

sverre2210
29/01/13, 08:23
Støtter den :) bra forslag

chrisbjorklo
29/01/13, 14:16
Den så ikke dum ut! Motivasjon for alle å oppdatere gjevnlig og gjøre ting med bilen kanskje? :)

E.Winjum
29/01/13, 14:37
Samma tenkte jeg :) Kanskje dele ut en liten pris også til årets prosjekt som er blitt stemt fram av brukerne på slutten av året? :)

Sveinung
29/01/13, 14:53
Bra forslag. Jeg syns det hadde vært bedre og flytte dem inn i 1 kategori fremfor og ha 2. :)

SirKim
29/01/13, 15:25
støtter denne!

Kjetil Krømcke
29/01/13, 21:38
tror han tenker på et merke ved siden av eller rundt brukernavnet/avataren :)
synes dette var et godt forslag! det er jo på en måte en bragd å oppnå gullprosjekt her inne, og samtidig opprettholde statusen på prosjektet med jevne og gode oppdateringer, for ikke å havne tilbake til "vanlige" prosjekter :)

eksempel fra meg:
http://i1185.photobucket.com/albums/z341/volvolarsola/eks.png

Noe sånt ja, det er igrunn et godt forslag ja, også kunne det gått an å trykke på pokalen å da komme rett til den worklogen det gjelder. Nå vet ikke jeg stort om programeringen å hvor mye jobb det er å få til, men dette hadde vært kjekt. Selv om vi oppfattes negative noen ganger er vi veldig takknemelige for alle forslag ;)

E.Winjum
29/01/13, 21:44
Noe sånt ja, det er igrunn et godt forslag ja, også kunne det gått an å trykke på pokalen å da komme rett til den worklogen det gjelder. Nå vet ikke jeg stort om programeringen å hvor mye jobb det er å få til, men dette hadde vært kjekt. Selv om vi oppfattes negative noen ganger er vi veldig takknemelige for alle forslag ;)

Var sånn jeg tenkte ja :) For da kan dem som ikke følger aktivt med i Gullprosjekt delen se i en annen tråd at "Aha! Han der er jo gullprosjekt bruker" eller noe i den duren, og da klikke på pokalen eller gå profilen hans/ hennes og sjekke prosjektet til den det gjelder for å få litt inspirasjon etc :)