PDA

Vis full versjon : Overboostracing



christer
25/01/13, 15:31
Noen som har erfaring med overboost racing i arvika i sverige?

Volvo-Lars
25/01/13, 15:48
Noen som har erfaring med overboost racing i arvika i sverige?

Tommy Luhr.
Han har fiksa bl.a to M5 topper og en 16V Volvo topp for noen kompiser av meg.
Gjør solid arbeid og god på service!

christer
25/01/13, 15:51
Tommy Luhr.
Han har fiksa bl.a to M5 topper og en 16V Volvo topp for noen kompiser av meg.
Gjør solid arbeid og god på service!

Ja han jeg prata med, virker veldig seriøs, ok på pris også. Hyggelig fyr også var det i tilleg, ser ut som det er han som får jobben med toppen min. Men greit å høre om erfaringer før man svir av x antall høvdinger:)

Batland
25/01/13, 17:42
Ta den titt på savarturbo. Tipper at du skal få lete vel og lenge før du finner ett eneste negativt ord om Tommy Luhr og arbeidet hans.
Den fanatiske motorinteressen har bl.a. kostet ham ett ekteskap så motorinteressen hans er som en besettelse og livstil. Dette kommer først og fremst kundene hans tilgode.

Marius Skau
25/01/13, 18:02
Er vell gjerne han som gjør noe av toppjobban ilamme han Tor24 og Ola moen her inne?

christer
25/01/13, 19:27
Ta den titt på savarturbo. Tipper at du skal få lete vel og lenge før du finner ett eneste negativt ord om Tommy Luhr og arbeidet hans.
Den fanatiske motorinteressen har bl.a. kostet ham ett ekteskap så motorinteressen hans er som en besettelse og livstil. Dette kommer først og fremst kundene hans tilgode.

Han står i respekt av det! Samtidig som jeg ler litt i lesende stund. Er ikke tvil på att han skal jobbe med toppen min:) har lest litt rundt om kring og ikke mye vondt å si!