Vis full versjon : Speedometer
Speedometeret i 740in min fungerer ikke pga at det er kobbla om å skjøta å styra me ledninger. Går det å dra noen ledninger ifra diffen til speedo viseren for å få det til å fungere igjen? Eller er det noe annet man kan prøve? :)
Speedometeret i 740in min fungerer ikke pga at det er kobbla om å skjøta å styra me ledninger. Går det å dra noen ledninger ifra diffen til speedo viseren for å få det til å fungere igjen? Eller er det noe annet man kan prøve? :)
Så lenge du treffer riktige ledninger så ja!
Vet du hvor mange ledninger det må kobbles inn på?
Vet du hvor mange ledninger det må kobbles inn på?
Du må nok se i koblingskjema!
Noen andre som har noen tipps? Er det nokk med 2 ledninger fra diffen til klokka?
det er kobbla om å skjøta å styra me ledninger.
hvorfor?
Prøv heller og rydd opp i lednings vaset...
Det må du spørre tidligere eier/eiere om...
er bare en vinter bil dette, men hadde vært greit med speedometer! Tenkte kanskje det er en lettere løsning å legge opp nye ledninger
Det må du spørre tidligere eier/eiere om...
er bare en vinter bil dette, men hadde vært greit med speedometer! Tenkte kanskje det er en lettere løsning å legge opp nye ledninger
Det er det sikkert, men ledningene er jo der fra før så hvorfor ikke bare bruke de!
Enklest det... Du må se i koblingskjema som sagt for å se hva du skal koble deg innpå!
Det er det sikkert, men ledningene er jo der fra før så hvorfor ikke bare bruke de!
Enklest det... Du må se i koblingskjema som sagt for å se hva du skal koble deg innpå!
De ledningene som ligger der er klippt å teipa osv, noen er der å noen ligger klippt å mange forskjellige typer ledninger isvDerfor mener jeg at det kanskje hadde vært enklere å legge opp nye
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.