PDA

Vis full versjon : Speedometer



nyborg
23/01/13, 20:20
Speedometeret i 740in min fungerer ikke pga at det er kobbla om å skjøta å styra me ledninger. Går det å dra noen ledninger ifra diffen til speedo viseren for å få det til å fungere igjen? Eller er det noe annet man kan prøve? :)

C.Erstad
23/01/13, 20:49
Speedometeret i 740in min fungerer ikke pga at det er kobbla om å skjøta å styra me ledninger. Går det å dra noen ledninger ifra diffen til speedo viseren for å få det til å fungere igjen? Eller er det noe annet man kan prøve? :)
Så lenge du treffer riktige ledninger så ja!

nyborg
23/01/13, 20:50
Vet du hvor mange ledninger det må kobbles inn på?

C.Erstad
23/01/13, 20:53
Vet du hvor mange ledninger det må kobbles inn på?

Du må nok se i koblingskjema!

nyborg
23/01/13, 21:02
Noen andre som har noen tipps? Er det nokk med 2 ledninger fra diffen til klokka?

nyborg
25/01/13, 20:49
Opp :)

s4nd3r
25/01/13, 21:05
det er kobbla om å skjøta å styra me ledninger.

hvorfor?

Prøv heller og rydd opp i lednings vaset...

nyborg
26/01/13, 02:17
Det må du spørre tidligere eier/eiere om...
er bare en vinter bil dette, men hadde vært greit med speedometer! Tenkte kanskje det er en lettere løsning å legge opp nye ledninger

C.Erstad
27/01/13, 02:40
Det må du spørre tidligere eier/eiere om...
er bare en vinter bil dette, men hadde vært greit med speedometer! Tenkte kanskje det er en lettere løsning å legge opp nye ledninger
Det er det sikkert, men ledningene er jo der fra før så hvorfor ikke bare bruke de!

Enklest det... Du må se i koblingskjema som sagt for å se hva du skal koble deg innpå!

nyborg
31/01/13, 21:33
Det er det sikkert, men ledningene er jo der fra før så hvorfor ikke bare bruke de!

Enklest det... Du må se i koblingskjema som sagt for å se hva du skal koble deg innpå!

De ledningene som ligger der er klippt å teipa osv, noen er der å noen ligger klippt å mange forskjellige typer ledninger isvDerfor mener jeg at det kanskje hadde vært enklere å legge opp nye