Vis full versjon : Hu 850 cd spiller problemer!
Hei, har en Hu 850 i bilen min!
Denne begynte i dag med cd error på cd 4 eller cd 5. prøvde og bytte cd menn får verken ut cd`n eller valgt en av di andre i magasinet, lagde først lyd menn nå er denn helt stille. noen som har erfaring med dette eller hva eg kann gjøre?.
På fårhånd takk for svar :).
immortal92
23/01/13, 15:57
Dette har også skjedd på min HU 803, jeg brukte en annen CD og vippet ut den CDen som står i (vipp den opp). Da skal den komme ut. ikkje ta hardt i :)
var ute og prøvde nå, menn går ikkje! men kommer bare opp CD HOT i displayet nå!.
Etter og ha tatt ut sikringen og satt denn inn i gjenn så er CD HOT forsvunnet, og vist eg trykker for cd i posisjon 2 får eg opp loading på cd 1! menn magasinet er fult!. Noen forslag?
Kommer Cd erorr etter ett lite øyeblikk!
Noen som har efaring med og handle ny cd veksler til disse fra E-bay?
Hei Alfen,
Hvordan endte denne historien din? Jeg har også problemer med 'innebygget' cd-veksler i min XC90... Velger jeg CD1 får jeg beskjed om å sette inn CD. Men den spiser bare halvparten før den stopper opp og sier at den ikke kan lese plata...
Velger jeg CD2-6 sier den 'loading' men etter en stund får jeg feilmeldig der også.
Trykker jeg Eject står den bare og prøver å få noe ut, uten å lykkes... Denne 'motorlyden' fortsetter så lenge tenningen er på - og i nesten ett minutt etter at jeg har skrudd av tenningen...:(
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Er en svakhet i vekslermagasinene på biler før 07. Er ofte noen små plastspor som knekker.
Vil anbefale å ta kontakt med Oslo Bilstereo. De reparerer disse og gir 1 år garanti.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.