PDA

Vis full versjon : Hu 850 cd spiller problemer!



Alfen
23/01/13, 15:14
Hei, har en Hu 850 i bilen min!

Denne begynte i dag med cd error på cd 4 eller cd 5. prøvde og bytte cd menn får verken ut cd`n eller valgt en av di andre i magasinet, lagde først lyd menn nå er denn helt stille. noen som har erfaring med dette eller hva eg kann gjøre?.

På fårhånd takk for svar :).

immortal92
23/01/13, 15:57
Dette har også skjedd på min HU 803, jeg brukte en annen CD og vippet ut den CDen som står i (vipp den opp). Da skal den komme ut. ikkje ta hardt i :)

Alfen
23/01/13, 16:05
var ute og prøvde nå, menn går ikkje! men kommer bare opp CD HOT i displayet nå!.

Alfen
23/01/13, 20:12
Etter og ha tatt ut sikringen og satt denn inn i gjenn så er CD HOT forsvunnet, og vist eg trykker for cd i posisjon 2 får eg opp loading på cd 1! menn magasinet er fult!. Noen forslag?

Alfen
23/01/13, 20:32
Kommer Cd erorr etter ett lite øyeblikk!

Alfen
27/01/13, 23:34
Noen som har efaring med og handle ny cd veksler til disse fra E-bay?

FiGu
05/12/13, 16:47
Hei Alfen,
Hvordan endte denne historien din? Jeg har også problemer med 'innebygget' cd-veksler i min XC90... Velger jeg CD1 får jeg beskjed om å sette inn CD. Men den spiser bare halvparten før den stopper opp og sier at den ikke kan lese plata...
Velger jeg CD2-6 sier den 'loading' men etter en stund får jeg feilmeldig der også.
Trykker jeg Eject står den bare og prøver å få noe ut, uten å lykkes... Denne 'motorlyden' fortsetter så lenge tenningen er på - og i nesten ett minutt etter at jeg har skrudd av tenningen...:(


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

MadAss
05/12/13, 20:00
Er en svakhet i vekslermagasinene på biler før 07. Er ofte noen små plastspor som knekker.
Vil anbefale å ta kontakt med Oslo Bilstereo. De reparerer disse og gir 1 år garanti.