Vis full versjon : Pærefeil
Heisann! Jeg har nå montert takvinge på 850-en min, med bremselys. Monteringa og alt gikk kjempefint, koblet fra det gamle firkanta bremselyse i bakruta og koblet på det nye i vinga. Alle bremselysene fungerer som de skal, men hver gang jeg trykker på bremsa, så får jeg opp pærefeil varsellampa... Noen som vet hvorfor? :)
-Sondre
Trur det er fordi det bremselysrelet/pæresjekkrelet du har no ikkje er beregna for at du skal ha ei vinge og.
Vet du om en måte jeg kan bli kvitt få bort varsellampa? Syk irriterende...
Napp ut pæra i dashbordet.
Bytte relet? Er vel ikke det som er problemet, vel? Må vel være noen som har ettermontert takvinge med bremselys før, som et kjent med problemet?
Og å nappe ut pæra fra instrumentpanelet, er uaktuelt, da dette varsler om det er feil med andre lys også...
ola normann
25/01/13, 12:19
Mulig du må bytte glødetråds vakten
http://forum.vccn.no/showthread.php?15335-hvor-mange-typer-gl%C3%B8devakter-til-baklys-fins-det&highlight=gl%C3%B8detr%C3%A5dsvakt
Hva med å hente strøm til b-lyset fra ledninger til hengerfestet (hvis du har det da) Alternativt koble innpå der det kobles til lys for henger???
Når du skal ha vinge med lys så må du bytte glødevakta, eller så får du feilen som du beskriver;) har takvinge med lys, og der er det bytta rele;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.