Vis full versjon : Ac bortkoblet på 850.
hvorfor velger noen å koble bort ac på 850 sin?? Jeg kan da bare se ulempe med dette..
På kona min sin så er bare røret skjært tvært av.
Er ikke uvanlig at AC kondensoren i kupeen begynner å lekke. Kostbar rep da mye må ut for å komme til.. Men å sage av slanger og rør kan jeg ikke se poenget med. Det beste er da å fjerne hele røkla, kompressor og alt - minus den godt gjemte kondensoren. Mindre ting som kan lage ulyd for deg da, samt en ørliten pickup på motorrespons og forbruk.
den drar greit, men forbruket er faktisk skyhøyt, men kan hende jeg må se på litt andre ting for å endre det. Veivhusvent osv!
Sjekk tenningsdeler før du begynner på veivhusvent etc. Sjekk også feilkoder. Hva mener du med skyhøyt forbruk og hvilken motor snakker vi om?
Sjekk tenningsdeler før du begynner på veivhusvent etc. Sjekk også feilkoder. Hva mener du med skyhøyt forbruk og hvilken motor snakker vi om?
i følge måler som ligger i bilen så minste jeg klarer å kjøre på er vel 1.4 l på mila på langkjøring tenker jeg. kan hende om jeg har medvind,nedoverbakke og sol i ryggen og kjøttkaker til middag at den
går på 1.2-1.3 på mila på langkjøring! Det er en 850 t5r med motorbytte til v70R (98modell) motor! det er ikke blitt byttet styreenhet eller noe elektronikk. Bare byttet motor!
Mål ved tanking. Er ikkw de beste disse kjøre computerne når de beregner...hvis det faktisk er så høyt så vil nok plugger/ledninger byttes ut.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.