PDA

Vis full versjon : El. vinduer og sentrallås til volvo 740?



JonasKanonas
17/01/13, 15:58
Hallo godtfolk!
Jeg er en kommende volvo mann, da jeg skal hente min første volvo(forsåvidt min første bil i det hele tatt) i nærmeste framtid. Det er en hvit 740GL 92 modell stasjonsvogn med blått interiør. Da jeg surfet litt rundt her på vccn kom jeg over noen som skulle bytte fra sveivevinduer til el. vinduer. Det fikk jeg også veldig lyst til å prøve meg på, så jeg fant noen som skulle selge. Før jeg tok kontakt med han, så kom jeg på at å ha alle delene som trengtes ville være en fordel, så jeg søkte litt mer her, og fant ut at man burde ha motoren, bryterene, helst i bryterpanelet, ledningsnettet og heisen(så en plass at man kunne bruke heisen fra sveive vinduene, stemmer det?). Trengen jeg noe mer enn det?. Jeg fant også ut at det finnes forskjellige typer, men jeg forstod det som at det var fester til alle typene i alle dørene? Og når jeg får tak i alt som trengs, er det bare plug`n play da?
Når jeg søkte rundt, så så jeg også noen som satt inn sentrallås. Er det også plug`n play, eller må jeg modde for å få det til å passe/funke?
På forrhånd takk for svar! ;)

JonasKanonas
19/01/13, 08:43
Ingen som kan hjelpe meg?

s4nd3r
24/01/13, 02:05
du må vell ha heiser fra en 940. eller en nyere 740/760 dei fra (gammel) 740/760 passer ikkje.. er ett skille en plass mellom 90/92.. er forsjell på der vinduet blir huka sammen mot heisa. er vell også poppa fast forran? bak mener eg på det var likt på 740 og 940..
test litt etter hvært når du klipper og modder til elnettet.. eg klipte bort ei joring for mye og sjønte fint lite en stund da eg modda elnett til 92modellen min.. om du legger opp nytt nett til el heisene da. eller kansje du bare bytter alt av elnett, ett med både sentral lås og elvindu..
Det blir det fort litt mer arbeid ut av.. :) og hodebry..

JonasKanonas
30/01/13, 22:45
Vet at innfestingen på 940 ble anderledes fra 93 og utover, trenger jeg den før, eller den etter 93 da?