PDA

Vis full versjon : V40en til Øygard. Heiv han i bosset



Øygard
15/01/13, 21:52
I dag var eg og henta ein Volvo V40 hos onkelen og tanta mi. Det er ein velbrukt 96-modell med 336000 km bak seg, som er EU-godkjent til 2014 ein gong. Han er ikkje nåke fin og har sine feil og manglar, men eg kjøpte han for å ha ein bil å bruka no,for 242en treng diverse reparasjonar som det er vanskeleg å få gjort når eg heile tida må bruka han.

Bilde kjem i morgon, då skal eg vaska og støvsuga han tenkte eg, har eit bilde frå i dag, og det er detta:
http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m55/CIMG5247_zpsa4bb7c49.jpg

Grunnen til at eg kjører med grøftelys er at lysbrytaren ikkje virkar skikkeleg, sånn at eg må sitta og halda på blinkelyshendelen for at longelysa skal lysa, og då må eg bruka tåkelys i staden for nærlys, ellers blir det for varmt i hovedlysa:p So viss dåke har eit sånt brytarpanel er eg intressert, for det kostar 1900,- hos Volvo, og det er ikkje aktuelt:p
Han brukar visst ein del motorolje, so det har jo blitt fylt på av og til, men kva tid det vart skifta sist er ikkje godt å sei, so det står og på programmet. Han er ikkje nåke fin i lakken, men rust er det lite av bortsett frå kanalane som har eit par hol som er tetta med isboksar og sikaflex:p Og so må eg skifta termostaten, for han blir ikkje skikkeleg varm.
Ellers vil eg bruka minst mulig tid og pengar på denne bilen, men kjenner eg meg sjølv rett, blir eg sikkert alt for glad i han til slutt:p

Marius Skau
15/01/13, 22:26
Gratulerr med japsebil :D

The Bear
15/01/13, 22:31
Sikkert ein heilt ok bruksbil det der. Følger med :)

thune
15/01/13, 22:44
kan bli bra denna her.. skal følje med

Øygard
16/01/13, 00:15
Gratulerr med japsebil :D
Jau, takk for det.


Sikkert ein heilt ok bruksbil det der. Følger med :)
Grei bruksbil, god å kjøra er han og, so lenge det ikkje er for hompete. So det vil sei at han er ikkje god å kjøra:p


kan bli bra denna her.. skal følje med
Kan bli bra ja, men om han blir det er ein an sak. No skal 242en prioriterast, og det blir ikkje gjort stort meir enn nødvendig med det første:)

Robert H.
16/01/13, 13:26
Lurer på om ikke jeg har et bryterpanel, se på delelisten til Hansi på deler tilsalgs til x40 her på forumet.

Update, har panelet.
Det er ikke tåkelysmerke for tåkelys framme, men det er kun selve bryteren som er forskjellen her.
DVS det var en sperre på bryteren slik at den ikke kunne trykkes inn men den er fjernet slik at denne virker med tåkelys.
Det er også mulig å flytte over selve knappen med symbolene på dersom det er et must å ha symbolet.

AleksanderK
16/01/13, 15:08
Bilder :D

Øygard
16/01/13, 16:57
Lurer på om ikke jeg har et bryterpanel, se på delelisten til Hansi på deler tilsalgs til x40 her på forumet.

Update, har panelet.
Det er ikke tåkelysmerke for tåkelys framme, men det er kun selve bryteren som er forskjellen her.
DVS det var en sperre på bryteren slik at den ikke kunne trykkes inn men den er fjernet slik at denne virker med tåkelys.
Det er også mulig å flytte over selve knappen med symbolene på dersom det er et must å ha symbolet.
Meeeeeeget oppegåande, kor mykje vil du ha for det då?:)


Bilder :D

Det kjem seinare:)

Robert H.
16/01/13, 22:25
Meeeeeeget oppegåande, kor mykje vil du ha for det då?:)





Nei, 400 kr?
Dersom du er interessert kan jeg sende det med Hans! ut på Mekonomen i Åsane, ellers kan det hentes på Sotra.
Har også mye andre smådeler :-)

Øygard
17/01/13, 00:39
Det hadde vore fantastisk viss eg kunne henta det på Mekonomen i Åsane på mandag, ska på jobbintervju i Bergen då :)
400 kroner er greit:) Veit jo ikkje kor lenge den nye varer heller:p

Øygard
17/01/13, 01:11
Litt bilde av bilen i dagslys
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/442.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/441.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m55/CIMG5252_zps7111cdce.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/05/440.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m55/CIMG5257_zps42012045.jpg

Daniel V
17/01/13, 01:25
Gratulerer med "ny" bil :)

Var det denne du hadde isbokser i kanalen på? :p

Øygard
17/01/13, 01:41
Takk:)
Var denne ja, dei er der enno:p Må få gjort nåke med det, men no gjer er berre det som må til for å kunna bruka han, og so prioriterer eg 242en. Og so kan eg sjå om eg ska setta denne i stand eller kvitta meg med han. Det kjem litt an på korleis det blir med jobb og sånt framover. Det er ikkje godt å sei, det er jo so håplaust also:(

Robert H.
17/01/13, 18:01
Det hadde vore fantastisk viss eg kunne henta det på Mekonomen i Åsane på mandag, ska på jobbintervju i Bergen då :)
400 kroner er greit:) Veit jo ikkje kor lenge den nye varer heller:p

Da skal jeg sende den med han.
Bare spørre etter Hans Christian så ordner det seg.

Øygard
17/01/13, 19:41
Meeeeeeeeeeeeeeeget oppegåande:D

Naturchips
20/01/13, 00:03
Ser no ut som en grei bil :)
Har du tenkt til å fikse opp i det sikaflex iskrem boks patenten din :p

Øygard
20/01/13, 00:10
Berre vent te du får sjå nermare på han:p Han er ikkje nåke fin lenger, bulkete, ripete og mykje sånt. Men han fungera:)
Skulle jo helst fått sveist kanalane ja, men eg veit ikkje heilt kva som skjer med denne enno, minst mulig i første omgong, når 242en er på veien kan det henda denne blir vraka, eller selt som han er, eller fiksa opp og selt, eller fiksa opp og ha han sjøl. Det har eg ikkje bestemt meg for enno, men viss eg ska fiksa han opp, blir sjølvsagt det å sveisa kanalane ein del av det.

Revell
20/01/13, 01:05
har delskinn interiør ;-) blir nok grei denna:-)

The Bear
20/01/13, 01:21
har delskinn interiør ;-) blir nok grei denna:-)

Nei fydda, ikkje frista han med slikt, han ska kjøpa vannpumpa til 242'en han no :D

Hehe, berre tulla :)

Øygard
20/01/13, 01:51
Har nok viktigare ting å bruka dei få kronene eg har på enn det ja, men viss du framleis har det liggande når eg blir rik kan det henda..:p

Daniel V
20/01/13, 17:44
Hvorfor ha to biler hvis du egentlig ikke har råd til det? :p En vannpumpe er jo ikke dyre saken, men du snakket vel om å bytte den nå sommeren som var? :p

Øygard
20/01/13, 20:44
Fordi eg fekk han gratis, og det er meir enn å bytta vannpompa som må gjerast med 242en, og det er ikkje so lett å få gjort ting som tar litt tid når etg treng bil nesten kvar dag. Og viss eg får meg jobb litt longt vekke er V40en litt billigare å pendla med og viss ikkje, kan eg kvitta meg med han igjen:)

ellingsøyern
20/01/13, 20:57
kjøp en komplett b230a da veit du... får dei for 1000lappen i grei stand...

Øygard
20/01/13, 21:00
Det kan godt henda eg gjer det ja:)

Marius Skau
20/01/13, 21:02
1000kr for en gammel B230a? Satan da sitter jo jeg på flerfoldige tusen kroner :P

Bruker og kaste/Gi bort slikt

ellingsøyern
20/01/13, 22:16
1000kr for en gammel B230a? Satan da sitter jo jeg på flerfoldige tusen kroner :P

Bruker og kaste/Gi bort slikt

sikker på det flyyyyyter over i garasja di av a motorer

Marius Skau
20/01/13, 22:50
sikker på det flyyyyyter over i garasja di av a motorer

Det ligger no ivertfall 10 st rundt omkring her.

Madice
20/01/13, 23:04
Få ut noe bilder av alt du har da, så kanskje folk begynner å tro på deg:p

Øygard
20/01/13, 23:08
Det ligger no ivertfall 10 st rundt omkring her.

Då kan du jo bli rik:D

Jan-Einar Jenssen
20/01/13, 23:22
så nå ut til å være en helt ok bruksbil dette :)

Øygard
20/01/13, 23:26
Javisst:) God å kjøra er han og:) Viss det ikkje er for hompete då, men han ligg veldig fint på veien og krengar mykje mindre enn 242en:p

Jan-Einar Jenssen
20/01/13, 23:31
Javisst:) God å kjøra er han og:) Viss det ikkje er for hompete då, men han ligg veldig fint på veien og krengar mykje mindre enn 242en:p

helt ok å kjøre ja :) har hatt en slik bare sedan.

at den krenger mindre enn 242'n er vel innlysende :p

Marius Skau
20/01/13, 23:36
Få ut noe bilder av alt du har da, så kanskje folk begynner å tro på deg:p

Ser ikke heilt hvordan en haug med søppel er noe og ta bilde utav!

Øygard
21/01/13, 16:37
Ser ikke heilt hvordan en haug med søppel er noe og ta bilde utav!

Det måtte no vera viss du skulle prøva å sella det i alle fall:)


edit: Har fått tak i lysbrytar, termostat og oljefilter i dag, so detta blir meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget oppegåande:)

Naturchips
21/01/13, 18:33
Ser ikke heilt hvordan en haug med søppel er noe og ta bilde utav!

Kan gi de til øygard da ;) han får vel plass til 5stk i v40`en, men en LANG kjøretur blir det :p

Øygard
21/01/13, 19:18
Ja, eg har mykje skrot liggande og vil gjerne ha meir:p Kan jo kanskje få bruk for det ein gong:p

Naturchips
21/01/13, 19:37
Ja, eg har mykje skrot liggande og vil gjerne ha meir:p Kan jo kanskje få bruk for det ein gong:p

Sånne ting blir jo vanligvis kastet, men en gang må det jo gå tomt :p
Om 20 år er det sikkert folk som er irritert pga slike ting ble kastet.. (vis de trenger noe selvfølgelig)

Øygard
21/01/13, 19:41
ja

5tegn

Øygard
21/01/13, 23:15
Har skifta lysbrytar og termostat no, begge deler ser ut til å vera vellykka:) Oljeskift gjenstår.

Øygard
04/02/13, 00:53
Det går visst an å ha det kjekt med framhjulstrekk og har eg funne ut, men det var ein brøytebilsjåfør som ikkje var so imponert over kjøringa mi:p

AleksanderK
04/02/13, 10:50
Haha :p Hvordan er bilen på "langtur" da? :)

Naturchips
04/02/13, 11:34
Det går visst an å ha det kjekt med framhjulstrekk og har eg funne ut, men det var ein brøytebilsjåfør som ikkje var so imponert over kjøringa mi:p

Fortell ;) brekksladd?

Øygard
04/02/13, 13:09
Haha :p Hvordan er bilen på "langtur" da? :)
Joda, han er ganske god å kjøra, men litt kjedeleg for meg som er vant med 242:p


Fortell ;) brekksladd?

Ja:p På vei te byn kom eg bak brøytetraktoren, og når han stoppa, kjørte eg forbi, og so drog eg i brekket i neste sving, og so såg han meg ikkje meir, men han såg spora, og på vei heim møtte eg han i ein sving ein plass det var litt smalt og då syns han eg kom litt for fort, so når eg kom heim fekk eg veta at han hadde ringt heim og klagd på kjøringo mi:p Men sånn er det når eg har kjørt 242, den kjører eg forsiktig med, so då blir eg lei av å kjøra forsiktig, so då må eg nesten sladda litt når eg kjører V40en. Eg syns no ikkje eg gjorde nåke farleg, eg hadde ikkje so stor fart, og gjorde det berre der det var nok sikt, og det var fint snøføre og ikkje spesielt glatt. Men eg forstår jo at folk ikkje har lyst på fleire dødsulykker no.

edit: Kjørte meg fast og, men det har ikkje nåke med sladding å gjera, eg skulle inn på ein rasteplass for å gå på do, og der var det meir snø enn det såg ut som:p

Øygard
04/02/13, 15:44
Veit dåke korleis det går vis registerreima ryk på ein sånn motor? Har fått tilbud om ein meeeget billig tilsvarande bil der registerreima er slitna...

gl740turbo
04/02/13, 16:18
Hva er motorkoden din? Tror det er interference motor

Martin.S
04/02/13, 16:54
Få ut noe bilder av alt du har da, så kanskje folk begynner å tro på deg:p

Haha:D

Øygard
04/02/13, 16:57
Hva er motorkoden din? Tror det er interference motor

motorkoden er B4184S eller B4184S3 veit ikkje kva som er forskjelen på dei.

gl740turbo
04/02/13, 17:38
motorkoden er B4184S eller B4184S3 veit ikkje kva som er forskjelen på dei.

Da har du nok ikke klaring mellom ventiler og stempel om registeret ryker. De er interference motorer. B230 med original kam er som regel non-interference å har klaring.

Men det vil ikke si at v40en har bøyde ventiler av den grunn for noen er grise heldig og andre med rødblokk kan være uheldig å ha bøye ventiler om den ryker ved høyt turtall.

TIPS: Styr unna den bilen :P

The Bear
04/02/13, 19:20
Drit i den havarerte bilen, kommer nok sikkert bare til å laga trøbbel :) Bruk heller pengane på 242'en :)

Øygard
04/02/13, 22:33
Da har du nok ikke klaring mellom ventiler og stempel om registeret ryker. De er interference motorer. B230 med original kam er som regel non-interference å har klaring.

Men det vil ikke si at v40en har bøyde ventiler av den grunn for noen er grise heldig og andre med rødblokk kan være uheldig å ha bøye ventiler om den ryker ved høyt turtall.

TIPS: Styr unna den bilen :P
Jess, då veit eg det:) Vart litt mindre intressant då, ja.


Drit i den havarerte bilen, kommer nok sikkert bare til å laga trøbbel :) Bruk heller pengane på 242'en :)
Jau, men tanken var jo at eg kanskje kunne tena nåken kroner på den bilen viss eg får han billig og får fiksa han:) Men eg tvilar på at det er nåke å bli rik av når det er so gale.

Christian
04/02/13, 23:03
Veit dåke korleis det går vis registerreima ryk på ein sånn motor? Har fått tilbud om ein meeeget billig tilsvarande bil der registerreima er slitna...

Det eneste fornuftige er å bytte motor.
Med mindre du er heldig, og det går å sette på en ny reim bare. Men det er ytterst sjeldent.

de_icer
04/02/13, 23:39
Kommer jo så klart an på hvor mye en gjør selv og hvor god tid/arbeidslyst man har, men det er litt styr å opp en sånn bil etter regreimhavari uansett. Og når den er ferdig står du med en bil som er lite verdt og tungsolgt. Anbefaler å bruke tiden på noe annet enn V40 hvis du vil ha fortjenestepotensial.

Øygard
05/02/13, 00:00
Det eneste fornuftige er å bytte motor.
Med mindre du er heldig, og det går å sette på en ny reim bare. Men det er ytterst sjeldent.

Det skal vel nåke til at det er berre til å setta på ei ny reim, men kor mykje arbeid er det å skifta motor i ein sånn då? Må motoren senkast ned eller går det an å løfta han opp? :)


Kommer jo så klart an på hvor mye en gjør selv og hvor god tid/arbeidslyst man har, men det er litt styr å opp en sånn bil etter regreimhavari uansett. Og når den er ferdig står du med en bil som er lite verdt og tungsolgt. Anbefaler å bruke tiden på noe annet enn V40 hvis du vil ha fortjenestepotensial.
Gjer det meste sjølv, bortsett frå å evt. slipa toppen og sånne ting som ein må ha spesielt utstyr til, er jo arbeidsledig, so burde jo klara å finna tid til det:p
Ja, eg er enig i at det kanskje ikkje er den bilen eg kan tena mest på, har dreve og leita litt etter bilar som eg kan få billig, ikkje er alt for vanskelege å fiksa og som er verdt litt når dei er i orden, men det er vanskeleg å finna. Enten står dei heilt bort i Oslo eller opp i Kautokeino:p So det er ikkje so lett å tena pengar på sånt:( Må i so fall bestemma meg for ein biltype som eg kan få billig, fiksa dei som det ikkje er for dyrt å fiksa og bruka dei dårlegaste til delebil. Men det virkar som folk berre vrakar bilane sine, for dei reknar ikkje med at det er nåken som vil ha dei likavel.

Robert H.
05/02/13, 16:51
Det skal vel nåke til at det er berre til å setta på ei ny reim, men kor mykje arbeid er det å skifta motor i ein sånn då? Må motoren senkast ned eller går det an å løfta han opp? :)


Det er bare å løfte motoren opp med girkassen på.
Har skrudd en del på disse, og det er egentlig greie biler å skru på.
Regner med at motoren er boss siden reima er slitt, men du får vel fatt i en motor rimelig.
Komplett registerreimssett, vannpumpe, strammehjul og løpehjul koster fort noen tusinger og når du har den ute er det alltid greitt å skifte clutch samtidig.
For at du skal tjene penger på den der så må du antageligvis FÅ den samt at den må være rustfri.
Har akkurat gjort en tilsvarende operasjon på en 2000 modell S40 som hadde motorhavari.
Det dukket opp MYE ekstraarbeid med bytte av forskjermer og hjulbue samt lakkering av dette, så å tjene noe på den er ikke lett.
Heldigvis hadde jeg motor liggende og tilgang på rimelige deler ellers hadde jeg aldri begynt på det.

Øygard
05/02/13, 17:15
Takk for nyttig info:) Eg ser eg må tenka meg godt om før eg går i gong med eit sånt prosjekt... Men so er det jo ein mulighet å sella han i delar viss det skulle dukka opp for mange andre feil. Men det er kanskje ikkje so lett å få selt so mange delar, og viss eg finn på å kjøpa endo ein S/V40 og setta i stand med delar frå den eg vurderar å kjøpa. men då blir det mange bilar...

Daniel V
06/02/13, 01:28
Er enig ned overstående folk her. Første gen V40 er en vanskelig bil å få solgt, da de i Volvo verden har et litt "shabby" rykte. Dette kommer av at de ruster fort, samt at de er somregel ribbet for utstyr. Er også ganske høye brannstatistikker på disse ifølge en på Volvofabrikken. :p Den du har er vel en av de første utgaven også. Disse ligger som du sier lavt i pris, noe som er gunstig for innkjøp, men lite lønnsomt for salg. Derfor ville jeg nok lagt pengene mine i en 2-7-8-9 serie i stedet. Her er det lettere å tjene penger. 8-serien ligger lavt i pris omdagen, så her kan du få tak i et greit eksemplar billig. Ikke bare er de lettskrudde, men det florerer også av billige deler. :) Hvis du får ordnet deg et bra eksemplar, med lite rust, som du gjør mekanisk sterkt, så er de relativt lettsolgte til unge barnefamilier som trenger en billig, sikker og pålitelig bil :)

Øygard
06/02/13, 14:08
Heilt enig med deg der ja, 850 hadde nok vore lurare, faktisk 240 og, for dei og er verdt ein del viss dei er i orden, men lite viss dei er i dårleg stand... Det er mange billige 850ar, men eg har ikkjefunne nåken bra her i området no, og viss eg må reisa longt for å henta dei kostar jo det og pengar. Men det treng jo ikkje nødvendigvis vera Volvo heller:)

gull pilen
07/02/13, 07:42
burde jo kansje fikse de bilene du allerede har før du begynner å snakke om enda et prosjekt..??

Øygard
07/02/13, 12:59
No er jo detta prosjektet eg snakkar om no for å tena pengar, og 245en er det lite pengar å tena på og mykje arbeid å fiksa, V40en er gått so longt at eg ikkje får mykje for den heller, og 242en er det ikkje aktuelt å kvitta meg med før eg må, og eigentleg ikkje då heller:p

Naturchips
09/02/13, 16:14
Hvor mye var det du betalte for 245`en? (den blå) Tjener nok endel på å selge den i deler ;)
Og vis det er kjøpe, fikse og så selge, da trenger det vel ikke å være Volvo? Selv om det sikkert frister mest :)

Øygard
10/02/13, 00:46
5000,-:p
Det treng ikkje vera Volvo då nei, har sett på både Subaru, BMW, VW, Toyota og mykje rart, men no ser det ut til at eg har skaffa ein Volvo:) Og det er ikkje ein havarert V40:D

Naturchips
10/02/13, 02:53
Fortell ;)

Øygard
10/02/13, 14:55
940. Trukje eg ska sei meir enn det nett enno.

Madice
10/02/13, 15:03
En rusthaug som du skal fikse opp i?
Evnt selge deler av i såfall?

Øygard
10/02/13, 15:09
Trur eg ska få bil av han, har ikkje funne so mykje rust:)

Madice
10/02/13, 15:12
Skal du fikse an opp og selge den da eller?
Du må jo snart selge noe i hvertfall, fordi at når du sitter der med 4 biler, og ingen inntekt, går da raka vegen te helvete!:)

Team Tynner
10/02/13, 15:58
feiler 940`n da?

Øygard
10/02/13, 16:46
Skal du fikse an opp og selge den da eller?
Du må jo snart selge noe i hvertfall, fordi at når du sitter der med 4 biler, og ingen inntekt, går da raka vegen te helvete!:)

Ja, må det, 940en og V40en skal vekk. Må berre få sveist kanalane på V40en først, og 940en ska og leggast ut for salg når den er EU-godkjent.


feiler 940`n da?
Eksosanlegg i alle fall, og so må han på EU-kontroll og der kan det jo dukka opp mykje rart:)

The Bear
10/02/13, 19:18
Legg ut ein ørliten prosjekttråd på 940'en då? Spent på å sjå bilete eg no :)

Øygard
10/02/13, 19:22
Hakje fått han heim endo:) Hadde ikkje tenkt å laga prosjekttråd på han, men kan jo det, kan jo vera greit at folk som vurderar å kjøpa han når den tida kjem kan få sjå kva som er gjort med han og litt bilde av det og sånt:)

Naturchips
10/02/13, 21:13
Hakje fått han heim endo:) Hadde ikkje tenkt å laga prosjekttråd på han, men kan jo det, kan jo vera greit at folk som vurderar å kjøpa han når den tida kjem kan få sjå kva som er gjort med han og litt bilde av det og sånt:)

Så dette vil si at du no har kjøpt en 940? Vis du allerede har kjøpt den, kan du røpe prisen :D eller holdes det hemmelig siden du skal selge den igjen? :)
Og skal du fikse opp 245`en?

The Bear
10/02/13, 21:29
Så dette vil si at du no har kjøpt en 940? Vis du allerede har kjøpt den, kan du røpe prisen :D eller holdes det hemmelig siden du skal selge den igjen? :)
Og skal du fikse opp 245`en?

Trur ikkje den 245'en er noko å fikse opp på heilt ærlig, har jo fått seg ein ganske bra smell då :)
__________________________________________________ _____________________________________

Kati får du heim 940'en då? :)

Naturchips
10/02/13, 21:52
Trur ikkje den 245'en er noko å fikse opp på heilt ærlig, har jo fått seg ein ganske bra smell då :)


Var det jeg tenkte :) da er det bare å demontere, og begynne å selge deler :)

roffenn
10/02/13, 23:27
Turbo mate d24en og montere i 940 ;) Ser ut til at en 940 uten noe fansy er vanskelig og selge...

Øygard
10/02/13, 23:52
Så dette vil si at du no har kjøpt en 940? Vis du allerede har kjøpt den, kan du røpe prisen :D eller holdes det hemmelig siden du skal selge den igjen? :)
Og skal du fikse opp 245`en?
Kan sei det sånn ja:) Kan sikkert røpa prisen etter kvart:)
Tvila i grunn sterkt på at 245en blir fiksa opp, sjøl om eg har lyst. det er jo domt, for det som ikkje er øydelagt på han er faktisk veldig bra... Men då er det jo mange gode delar som gjerne kan brukast på andre bilar og:) Sånt som berebruer og alt sånt er jo strøkent på han:) Men eg får ikkje selt so mykje av det som er att av den kvite 245en, men det er kanskje fordi det ikkje er det mest ettertrakta.


Trur ikkje den 245'en er noko å fikse opp på heilt ærlig, har jo fått seg ein ganske bra smell då :)
__________________________________________________ _____________________________________

Kati får du heim 940'en då? :)

Det første svarte eg på over her:)
Får 940en heim i måro etter planen, må berre få ordna med ansvarsforsikring først.


Var det jeg tenkte :) da er det bare å demontere, og begynne å selge deler :)

Ja, eigentleg, men då må han som kresja han vera enig i det. Han er jo tros alt medeigar:p

Øygard
10/02/13, 23:56
Turbo mate d24en og montere i 940 ;) Ser ut til at en 940 uten noe fansy er vanskelig og selge...

Kanskje det kunne vore nåke? Det er då ikkje so vanskeleg å bli kvitt ein n940 vel? Det er jo populære ungdomsbilar. får håpa eg får sopass for han at eg ikkje tapar på han i alle fall:p Han som eg kjøpte han hos sa det var mange som hadde ringt, det ringte til og med ein når me satt og skreiv under kontrakta. Og so er det delskinn og 4xel.vindu i alle fall:)

Christian
10/02/13, 23:57
Du mangler ganske mye deler for at den motoren skal passe i 940'en, jeg ville vurdert å bytta ut v40'en med 940'en hvis den ikke er for dårlig. Evnt fiks den og selg den som den er, du får alltids solgt den.

Øygard
11/02/13, 00:18
Det tenkte eg ikkje på, trur ikkje eg skiftar motor i den viss eg ikkje må:)
Kunne jo vore fristande å kvitta seg med V40en og ha 940en, men det er nok ikkje so fornuftig, for den V40en er ikkje verdt mykje med den kilometerstanden og rust i kanalane. 940en kan derimot ganske lett bli verdt ein del. Det er nok ganske sannsynleg at V40en og blir lagt ut for salg, men då vil eg helst få kanalane sveist først, sånn at eg får litt for han:)

Agrostar
11/02/13, 06:39
Selg alt som heiter 245 i deler, ta blodpris for det sånn at folk prutar og trur dei har gjort ein god handel. Bruk pengane ifra det til å fikse V40 nok til at du kan bruke den. 940 ordnar du opp akkuratt nok til at du kan selge med forteneste, ogso brukar du alt du har tjent på å fikse 242 før du igjen sel V40 :p

Øygard
11/02/13, 09:27
Selg alt som heiter 245 i deler, ta blodpris for det sånn at folk prutar og trur dei har gjort ein god handel. Bruk pengane ifra det til å fikse V40 nok til at du kan bruke den. 940 ordnar du opp akkuratt nok til at du kan selge med forteneste, ogso brukar du alt du har tjent på å fikse 242 før du igjen sel V40 :p

Jess, god plan det:)

Øygard
11/02/13, 23:39
Lurer på kva som skjer med V40en no, etterfylte motorolje i dag tidleg, før eg skulle av gårde og henta 940en. Starta opp og kjørte og alt var vel og bra. No i kveld skulle eg ein liten tur og henta ein fyr, og på vei heim merka eg at oljelampa blinka i ein sving. Kjørte vidare og det skjedde eit par gongar til, og når eg var eit par km heimifrå lyste ho i eit par sekund, eg var på vei til å stoppa motoren når ho slokna. Eg stoppa og peila olja, det viste ingen ting på peilepinnen. Det var riktignok litt oppoverbakke, men det viste ingen ting på peilepinnen. Og ingen synleg lekkasje, og når eg kom heim og parkerte syns eg det lukta litt motorolje av eksosen. reagerte på litt rar lukt tidlegare i dag og, men då trudde eg det kom frå ein traktor.
Han har jo brukt ein del olje i mange år, men longt i frå so gale. Mistenker ventiltetningar, meinar å ha lest ein gong at dei av og til takkar for seg på dessa bilane?

Øygard
20/02/13, 01:34
SISTE NYTT:
Det ser ut til at det ordna seg med motorolja. Olja eg fylte på han var 5-50 heilsyntetisk biltemaolje. Den forsvant jo som sagt samme dagen, so då fekk eg tak i ei olje på Biltema som visstnok skal vera berekna på motorar som brukar mykje olje. Har ikkje kjørt so voldsomt mykje etter at eg fylte på den, men det ser faktisk ut til at den blir verande, men kan ikkje sei det sikkert før eg har kjørt litt meir. Men det er jo heilt tydeleg at denne motoren ikkje er lika god som han ein gong var, sjølv om det kanskje er den mest lettstarta av dei 8 bilane som står på tunet her og går godt.

Litt bilde
http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/CIMG5516_zps9f33270a.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/CIMG5515_zps33866b5c.jpg

Øygard
27/02/13, 01:41
Av og til lyser motorlampa i V40en, har vore sånn i fleire år visstnok, og eg har lagt merke til at ho oftast kjem når han dreg litt hardt opp ein bratt bakke og sånt, ho forsvinn viss eg stoppar motoren og startar han etter ca eit halvt minutt eller meir. Då ho dukka opp for fleire år sidan sa dei på verkstaden at det ikkje var nåke å bry seg om, men seier det at ho kjem når han dreg litt hardt dåke nåke?

Har og høyrt ein fin lyd frå høgre framhjul når eg har kjørt på veldig hompete grusveiar, hadde av hjulet og sjekka litt, fant ingen ting gale, so får satsa på at det går bra:p

AleksanderK
27/02/13, 12:03
Klunkelyd fra hjulet? Sikkert bærekule eller endeledd da :)

Øygard
27/02/13, 14:57
Endeledda er ganske nye, i alle fall dei indre, kan vera berekula, kanskje. men det går sikkert bra å kjøra med, han vart no EU-godkjent for under eitt år sidan.

Får ta med nåken bilde då, får å bevisa at bilen går enno:p

http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m57/CIMG5675_zpsb4f29194.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m57/CIMG5676_zps9c841aff.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m57/CIMG5678_zpsba289990.jpg

Daniel V
03/03/13, 17:38
At bilen er EU ok for et år siden er ingen garanti. Sånne ting kommer FORT! :)

Øygard
03/03/13, 23:47
Nja, men eg trur ikkje det er so gale når eg ikkje fant nåke gale når eg prøvde å finna feilen. Det som derimot er gale er at han berre går på 3 sylindrar no. Dreiv og kjørte heimover, stoppa litt og lot bilen gå på tomgong eit par minutt før eg kjørte vidare og då merka eg at det rista og at han drog veldig dårleg. Og so bjynte diverse varsellamper å komma og gå. Det var SRS-lampa, bremsefeillampa og ladelampa, dei lyste samtidig og so forsvant dei pg so kom dei av og til tilbake. Motorlampa lyste ikkje. Men det er tydeleg at han ikkje går på alle sylindrane. Skal gjera eit forsøk på å finna ut kva som er gale i morgon men viss det viser seg å vera ein stor/dyr reparasjon hive eg bilen i bosset. Den er ikkje verdt å bli kosta på stort meir enn ein ny tennplugg.

larsverm
04/03/13, 00:39
Blir V40en å regne for skrot, kan du jo plukke deler og prøve å selge - hvis det finnes marked for slikt? :p

Øygard
04/03/13, 00:47
Ja, kjem jo til å skru av det som er verdt å ta vare på og litt til:p Kjenner i allefall ein som ha sånn bil som kanskje vil ha litt delar. Men det er jo ikkje sikkert han blir vraka då, det kjem an på kva som er gale.
http://forum.vccn.no/showthread.php?52722-V40-går-ikkje-på-alle-sylindrane-varsellamper-kjem-og-går&p=720846#post720846

Øygard
04/03/13, 20:12
Det ser visst ut som toppakningen har takka for seg... I so fall hive eg han i bosset.

rustkongen
04/03/13, 20:15
har motor om det trengs!

Øygard
04/03/13, 22:57
Takk for tilbudet, men denne er ikkje verdt ein so stor reparasjon, begge kanalane er dårlege og det gjer at han er ikkje verdt meir enn 5-6000 uansett.

Øygard
06/03/13, 16:20
So då er det berre til å sei ifrå viss dåke treng delar frå denne. Har allerede ein avtale med ein kjenning som skal ha baklyktene, ei frontlykt, og sommarhjula:)

Agrostar
06/03/13, 20:31
Har du fått sjekka at det faktisk er den da?

larsverm
06/03/13, 20:41
So då er det berre til å sei ifrå viss dåke treng delar frå denne. Har allerede ein avtale med ein kjenning som skal ha baklyktene, ei frontlykt, og sommarhjula:)

Så du begynner allerede å hente inn igjen mange hundrelapper nå? :p

Øygard
07/03/13, 15:21
Har du fått sjekka at det faktisk er den da?
Nei, og har ingen planar om det heller, for då risikerar eg å finna ut at det ikkje er so gale likavel:p
Men eg er ganske sikker, for når eg drar ut pluggledningen på syl. 3 merkar eg ingen forskjel, og nesten ikkje når eg drar ut nr 2 heller, sjølv om han får bensin og gnist. Og når det er kvitt skum på peilepinnen (som tydar på vatn i olja) og kjøleveskenivået plutseleg har minka, nåke det aldri har gjort før, føler eg meg ganske sikker. Viss det berre er toppakningen kunne eg jo ha skifta den, men det er jo fare for at det ikkje er berre den, og so må eg skifta ein del andre pakningar og då, og då kostar det ein del pengar, og kanskje toppen må slipast og greier og, og etter alt det sitte eg der med ein bil som er meir eller mindre utsleten og som begge kanalane må skiftast på og i tillegg kan det jo dukka opp ganske mange andre problem på ein bil som er gått so longt som denne. Kor lenge kjem klutsjen til å vara for eksempel? Har ikkje merka nåke gale med den, men ein kan jo aldri veta.
Nei, det er ikkje nåke bil å satsa på.


Så du begynner allerede å hente inn igjen mange hundrelapper nå? :p

Det er vel ikkje nåke å bli rik av:p

de_icer
07/03/13, 18:06
Hvis du leverer den til opphugging før 20.3 slipper du årsavgiften også, det er jo en del penger sett i forhold til verdien på bilen - både med og uten toppakningsbrudd.

Øygard
07/03/13, 18:20
So det er 20/3 som er fristen ja? Var litt usikker på kva dato det var, men då har eg eit par veker på meg til å få levert han:)

Daruu
07/03/13, 18:22
Hiv den også beholder du 944'n :)

larsverm
07/03/13, 18:27
Og det er vel bare å kjøre på og plukke deler av V40en først? :) Men ikke gå over leveringsfristen, staten opererer ikke med slingringsmonn på slikt.

Øygard
08/03/13, 18:07
Har plukka vekk det meste eg skal ta vare på av delar i dag. Litt sånne småting som cd-spelar og sånt. Batteriet og dei lyktene som skal få leva vidare blir skrudd av når eg har kjørt han til bosset. Skrudde ut innstegslistene framme, so viss dåke har lyst på dei er det berre å sei ifrå. Reknar med at bilen blir levert i løpet av neste veka.

Øygard
14/03/13, 17:41
Då va V40en vraka. Leverte han på Askøy i dag.

larsverm
15/03/13, 17:12
Så nå får du konsentrert deg bedre om mer verdige prosjekter. :p

Øygard
15/03/13, 17:25
Ja, eller eg har jo ikkje brukt mykje tid på V40en heller, men no er det 940en og etter kvart 242en som står for tur. Har demontert litt på 245en og. Litt i interiøret og litt i fronten i dag då det plutseleg dukka opp to karar som skulle ha litt delar:)

larsverm
16/03/13, 01:14
Så varebilen nærmer seg skrot den også nå?

Øygard
16/03/13, 12:49
Ja, eg ser at den ikkje kjem til å bli reparert. Det er sopass mykje rust at eg i alle fall måtte hatt ein garasje å gjera det i, og so er jo venstre bakskjerm stygg. Det fins mange andre 240ar i mykje betre stand som blir vraka, so då får eg heller redda ein av dei kanskje:)

larsverm
16/03/13, 16:50
Ja, det er en bedre prioritering. :) I hvert fall når det gjelder "siste generasjon" 240 under ett, 1986-93, vil jeg mene at det fortsatt finnes så mange fine biler at det egentlig ikke er verdt å anstrenge seg mye for et betydelig rustent eller skadd eksemplar.

Team Tynner
16/03/13, 16:56
hehe.leste igjennom tråden nå.stakkars v40,hata som ett uønska barn jo:p

Øygard
16/03/13, 16:59
Heilt enig. Hadde det vore ein 81-85 kan det henda han hadde blitt fiksa for dei er det ikkje so ofte ein ser lenger.

Øygard
16/03/13, 17:10
hehe.leste igjennom tråden nå.stakkars v40,hata som ett uønska barn jo:p

Haha, ja, eg merka jo fort at folk ikkje var so veldig begeistra for V40:p Det var jo egentlig ein grei bil, kjempegod å kjøra og fungerte bra, og eg syns egentlig V40 er ganske fine å sjå på, kan bli i alle fall. Men det svara seg ikkje å skifta motor og kanalar på han i tillegg til ein del annan overflaterust både her og der som måtte gjerast nåke med og som blir mykje arbeid å få fint.

Team Tynner
16/03/13, 17:15
Haha, ja, eg merka jo fort at folk ikkje var so veldig begeistra for V40:p Det var jo egentlig ein grei bil, kjempegod å kjøra og fungerte bra, og eg syns egentlig V40 er ganske fine å sjå på, kan bli i alle fall. Men det svara seg ikkje å skifta motor og kanalar på han i tillegg til ein del annan overflaterust både her og der som måtte gjerast nåke med og som blir mykje arbeid å få fint.

var lissom ingen som hadde noe postivt å si om den,skjønner egenlig ikke helt hvorfor.v40 er da ikke noe dårligere enn mange andre biler:)men forstår att du ikke ville bytte motor i den,økonomisk sett er den jo ikke verdt noe..

Øygard
16/03/13, 17:21
Nei nettopp, skifta motor i ein gammal velbrukt bil som ikkje hadde vore verdt meir enn 20000 viss han var strøken og som var longt frå strøken hadde blitt for domt. Men eg meinar at ein V40 som er i god stand kan vera ein heilt ok bruksbil, og dei ser egentlig heilt greie ut, spesielt dei etter faceliften i 2000, dei kan bli ganske fine:)

Øygard
16/03/13, 17:27
Fant forresten ut at bortsett frå forsikringa har ikkje denne bilen kosta meg meir enn 520 kroner. 400 for ein lysbrytar og 120 for ein termostat.

edit: og 160,- for ei kanna med olje.

larsverm
16/03/13, 17:54
Er vel ikke så ille for et par måneders bilhold...

Øygard
16/03/13, 18:46
slett ikkje.

Øygard
31/03/13, 15:28
http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m58/CIMG5853_zps4bfebd17.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m58/CIMG5850_zpsbffc7804.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee410/Andoyg/m58/CIMG5848_zpsb04eb363.jpg