PDA

Vis full versjon : Vakuum og bensin



Mr. Crepsley
11/05/10, 15:00
Hei,

Driver enda å kobler på FT motoren (TTT :)) Har nå fått koblet opp ledningsnettet (tror jeg), og har fått motoren til å svive på starteren. (Dynamo er ikke montert enda). Anyway, hva på fuelrailen er tilførsel, og hva er retur? Er det så enkelt at den minste er retur, og den største tilførsel? Denne motoren skal ha et såkalt turbo+ system, er det noe av dette jeg må fjerne? Ser ut som det er ei lita klokka mellom fuelrail og det jeg tror er retur.

Er det noen som har en total oversikt over hvor all vakuum slanger skal? Alt dette var borte på motoren når jeg fikk den.

Tusen takk for hjelp!

TeamBørnOut
11/05/10, 15:57
returslangen skal inn etter btr. den lille "klokka" du snakker om er bare en utgjevner. sitter på trykksiden.
turbo + greiene sitter montert inn på slangene til WG. det er det bare å rive vekk å kaste eller å selge til en entusiast.

ChrML
11/05/10, 16:25
returslangen skal inn etter btr. den lille "klokka" du snakker om er bare en utgjevner. sitter på trykksiden.
turbo + greiene sitter montert inn på slangene til WG. det er det bare å rive vekk å kaste eller å selge til en entusiast.
Du kan jo bare slenge spenningen som går inn på magnetventilen inn på eksosspjeldet du prater om og beholde turbo + :p. Så har du jo en ventil som åpner over 3500 rpm og hardt pådrag sånn at du slipper å bråke for naboene.

TeamBørnOut
11/05/10, 16:27
hehe der fant du ut noe turbo + kan brukes til :D

ChrML
11/05/10, 16:30
hehe der fant du ut noe turbo + kan brukes til :D
Bare å huske å klippe den kabelen som går til hjernen som sørger for å øke mengden bensin når den slår inn :p.

Mr. Crepsley
11/05/10, 17:18
Ser nå at jeg tror det er fjernet, om den skal henge på slangene til WG'en?

har koblet opp motoren, men høres ikke ut som dysene tikker inn når jeg setter tenninga på hakk 2, er dette tenningslåsen sin feil?

Er en 242.