PDA

Vis full versjon : Fk



Idapedersen
15/01/13, 08:23
Har en Fk som er knust blokk på etter at jeg var i grøfta me 940`ien min, skal nå selge motoren men lurer på å kjøpe ny blokk og overhale motoren før salg.
lurer på hva jeg burde ha i pris på motoren sånn som den er, og hva jeg kan få for den hvis jeg overhaler den?:)

Christian
15/01/13, 08:51
Hvis det er hull i blokka er den ikke verdt stort. Også spørs det hva som følger med (turbo, starter, dynamo, etc)

Jeg tror ikke det vil lønne seg å bytte blokk, og gjøre den jobben med overhaling, for så å selge den. Blir mye jobb for lite penger. Du kan kanskje få 5-8k for en "komplett" (veldig vag definisjon) motor.

Idapedersen
15/01/13, 09:01
det er en komplett motor med alt uten noen slanger, ny turbo, ny tenning(plugger,pluggledninger, fordeler), luftmassemåler er nylig overhalt, ellers er starter,dynamo osv med

volvoRsport
15/01/13, 10:49
Minner om denne:

§8 Topic/emne/tittel skal være tydelig og relatert til innleggets innhold slik at man slipper å lese tråden for å se hva den handler om. Titler som ”hjelp”, ”se her”, "B230F" skal ikke forekomme.
Tiltak ved brudd på denne regel er endring av tittel, evt. sletting av tråd uten forvarsel.