PDA

Vis full versjon : Alternativ til merkeverksted i t.heim, Malvik, Stjørdals område



XXX70
14/01/13, 19:47
Tips til andre gode verksteder (som kan Volvo) med dyktige folk i område, ikke høkkert firmaer! Har brukt Nardo Bil og er godt fornøyd med de, men har fått pris på noen jobber jeg synes er vel stive:( Bilen er en 2006 XC70 med snart 200 000km på tellerverket.

XXX70
15/01/13, 19:21
Alle bruker merkeverksted i dette område eller????

degocostly
15/01/13, 21:36
Kan spørre hos P. A. Hoff. Driver verksted i Fossegrenda. Har vært der flere ganger, dog ikke med så ny bil.
P.A. Hoff AS

Tradisjonsrik Volvo-forhandler i Trondheim siden 1965.

Hva betyr vår erfaring for deg?
- Riktige råd og veiledning ved kjøp av ny eller brukt bil
- Autoriserte mekanikere som holder din bil driftsikker

P.A. Hoff AS sine kjennetegn:
- Kvalitet
- Kompetanse
- Erfaring
- Topp service
- Fornuftige priser

Vi har også eget verksted i Fossegrenda der vi utfører alt av bilreparasjoner for alle bilmerker. Vi utfører også EU-kontroll på din bil.
Tlf. verksted: 73 96 67 66

GMV
17/01/13, 13:06
Eller du kan stikke over grensa på en weekend å få det gjort hos Bilbolaget i Østersund.

degocostly
17/01/13, 13:07
Er de åpen i helgene?

GMV
17/01/13, 13:49
Nei er ikke sikkert verkstedet er åpent nei....

Tore
17/01/13, 13:56
Nei er ikke sikkert verkstedet er åpent nei....

Verkstedet har kun åpent hverdager 07:00-16:00
http://www.bilbolaget.com/Kontakt/Oppettider.aspx


Bestilte deler tror jeg dog man kan få ut "når som helst" gjennom bensin/kiosk-disken de har der?

GMV
17/01/13, 14:03
Jeg og mener jeg har hentet ut deler der på lørdager, men det er en stund siden. Ser ut som om det fortsatt blir en stund til også, de har ikke svart på den siste mailen om spm på pris på diverse deler. Purret på den igjen i forrigårs etter 2 1/2 ukes venting. Lurer på om det blir billigere enn å handle fra Volvopartswebstore.com

Tore
17/01/13, 14:15
Jeg og mener jeg har hentet ut deler der på lørdager, men det er en stund siden. Ser ut som om det fortsatt blir en stund til også, de har ikke svart på den siste mailen om spm på pris på diverse deler. Purret på den igjen i forrigårs etter 2 1/2 ukes venting. Lurer på om det blir billigere enn å handle fra Volvopartswebstore.com

Har du fast person du sender deleforespørsel til? Hvis ikke kan du få kontakten min :-)

XXX70
17/01/13, 20:31
Eller du kan stikke over grensa på en weekend å få det gjort hos Bilbolaget i Østersund.

Har fått pristilbud fra de, så jeg vurderer det. Sparer fort 5000,- inkl. en hotell overnatting pluss kjøring. Gode erfaringer med Bilbolaget?

Tore
17/01/13, 21:44
Gode erfaringer med de når det gjelder delekjøp :-) Originale volvodeler til lavere pris enn her i Norge.

Hva slags jobb er det du skal ha utført da?

XXX70
17/01/13, 22:34
Gode erfaringer med de når det gjelder delekjøp :-) Originale volvodeler til lavere pris enn her i Norge.

Hva slags jobb er det du skal ha utført da?

Bytte def. kondensator på klima inkl. tømming/fylling av kuldemedie og testing.
bytte stab.stab og stab.lenker foran.
Bytte def. pumpe for lyktespyler.

lilleulv
18/01/13, 01:11
De 2 nederste tingene bytter du med letthet selv og sparer penger, skal vere en grei jobb og bytte kondensator selv også, husk og få den tømt først,

Tore
18/01/13, 09:00
Om det skal spares penger: AC får du tømt på et AC verksted, skruing gjør du selv, og AC fylles og testes igjen på samme verksted. :-)