PDA

Vis full versjon : 940: Klokking i forstilling ?



gasgasboy
10/05/10, 22:40
Heisann!

Merket litt klokking i forstillinga mi på orginal hjula på, men når jeg satt på 35 profil hjula, så merket jeg dette enda bedre.

Forige eier innformerte om at bærekuler var dårlige, så klokkinga kom derifra.
Er det noe jeg burde se etter, legge meg under bilen og titte på bærearmer osv ? Kan det være foringer som er gåene ?

Er det vrient og bytte bærekuler, og hvor sitter disse henn ? :)



MVH Magnus

jan-einar
13/05/10, 02:16
sitter i bånn av fjørbeinet veldig lett jobb og bytte.

KillerFly
13/05/10, 07:52
Eller så kan det være det lille staget som sitter i ende av stabb staget på hver side fremme på bere armen. Klakker en del på min og no.. Og da er det foringene på det lille staget som hva røke.. Men kan selvfølgeleig være noe annet på din.

gasgasboy
13/05/10, 16:31
Skal ta og sjekke det ! Takker for svar ! :D

TeamBørnOut
13/05/10, 17:35
sa han at endeleddene var slitne så er det jo det som lager lyd...
kan kjøpes på biltema (gikk ihvertfall før. de holder noen år (spørs hvor man bor)). bytt på begge sider + endeledd sammtidig.

Christian
13/05/10, 17:50
sa han at endeleddene var slitne så er det jo det som lager lyd...
kan kjøpes på biltema (gikk ihvertfall før. de holder noen år (spørs hvor man bor)). bytt på begge sider + endeledd sammtidig.

Passe på å holde tunga rett i munn nå da, det er bærekulene det er snakk om. ;)

Men det er sant som tbo sier, bytt begge sider samtidig. Dette hjelper forsåvidt alt av understellsdeler, skal byttes parvis.

TeamBørnOut
13/05/10, 18:03
mente bærekulene :) var litt rask bare :d

Disse bilene spiser bærekuler så er jo noe man bytter en gang i året eller anvhvert år

gasgasboy
13/05/10, 20:56
Mener man får kjøpt bærekuler på biltema, leste om det for litt siden hvertfall :)

Ja, bytter nok begge da ! Er en grei huskeregel det, og bytte de parrvis :)


Takker for svar !