PDA

Vis full versjon : Prisantydning.



Helgeland
10/01/13, 21:17
Hvor mye kan man regne med og få igjen for en 93 mod. 245 i grei bruks stand, EU godkjent ?

Daniel V
10/01/13, 21:23
Legg ut noen bilder, så er det litt lettere å hjelpe deg! :) Grei bruksstand definerer folk som så mye rart, så det er neimen ikke lett å si utifra det. Hvis det vil si at den er litt smårusten, sliten i lakken, men mekanisk god er vel ikke en 10-15 et sted urealistisk tror jeg :)

Helgeland
10/01/13, 22:05
Legg ut noen bilder, så er det litt lettere å hjelpe deg! :) Grei bruksstand definerer folk som så mye rart, så det er neimen ikke lett å si utifra det. Hvis det vil si at den er litt smårusten, sliten i lakken, men mekanisk god er vel ikke en 10-15 et sted urealistisk tror jeg :)

Får bare ikke til og legge ut bilder her på forumet.....:) Jeg skal skifte v kanal hvis det blir at bilen får skilter isteden for og bli høggd. Rust i bunn av dører, men ikke synlig på utsiden. Skifter ikke dører.

larsverm
10/01/13, 23:38
Vi har sett forsøk på det forskjelligste når det gjelder prisforlangende for 93-modeller. :p Med såpass til rust, havner vi vel omtrent der som Daniel antyder, tenker jeg.